Salon jest otwarty do 19:00. Byłam tam już o 18:00. Jechałam przez pół miasta żeby o 18:45 ktoś się w końcu nami zajął i powiedział że zaraz zamykają i nie możemy dokładniej obejrzeć auta. Pan jeszcze wspomniał, że w urzędach też po godzinach nie prz

Data dodania: 26/04/2016

Dodała: Agata

nigdy wiecej serwisu VW GABŁO - obslugi serwisu , brak kultury , SERWIS ASO GABŁO nie posiada kluczy do VW PASSATA B6 - tak mnie poinformował pracownik obslugi jak i zrobil awanture przy mechanku nie majac pojecia

Data dodania: 25/04/2016

Dodał: tomas

Serwis omijać dalekim łukiem. Obsługa mało profesjonalna. Przegląd gwarancyjny trwał 5 godzin, samochód odebrałem brudny, chcieli wystawić fakturę o 400 zł wyższą niż informowali, nie zamontowali filtra kabinowego,itp. Porażka!!!

Data dodania: 26/03/2016

Dodał: Zawiedziony klient

SALON działa ale handlowcy tragedia. ZIMNO nie grzeją,mało miejsca na parkingu. Serwis był tam kompetentny doradca i serwisant ale przeszli do lepszego delaera VW

Data dodania: 03/03/2016

Dodał: CHYLIŃSKA

AUTORYZOWANY Łopiński JUŻ STRACIŁ AUTORYZACJĘ I RADZIŁBYM SIĘ DOBRZE ZASTANOWIĆ NAD KUPNEM TAM AUTA I SERWISOWANIEM. Moje auto zniszczyli na serwisie, porysowali, powyrywali zaczepy, pobrudzili i doprowadzili, że auto zostało zalane wodą deszczową. D

Data dodania: 25/02/2016

Dodał: Pablo



 

nie odbieraja telefonow

Data dodania: 11/02/2016

Dodał: kasandr

Witam wszystkich a szczególnie obecnych i przyszłych klientów Autoryzowanego Serwisu i Dealera Volkswagena Łopiński Spółka Jawna. Na wstępie proszę dobrze się zastanowić czy chcą Państwo oddać tam samochód do serwisu czy też kupić tam z salonu. Ostrz

Data dodania: 06/02/2016

Dodał: Paweł

Po serwisie wymiany oleju, po godzinie jazdy błąd EGR, prawdopodobnie ktoś poluzował wtyczkę, po to aby auto wrocilo na serwis, także odradzam ASO VW TARNOW Pozdrawiam Fanów VW

Data dodania: 14/01/2016

Dodał: passat

NIE POLECAM!!!!!! Obsłudze serwisu daleko do kultury osobistej!! Zero profesjonalizmu! Na pewno juz nie przyjade do tego serwisu! Ceny jak z kosmosu, daleko odbiegają od wykonanej usługi! Proponuje omijać to miejsce szerokim łukiem!!!!!

Data dodania: 16/12/2015

Dodała: Mp430

Koszmar - diagnoza i usunięcie usterki silnika trwała cały tydzień. Przy tym zero informacji, człowiek sam musi się dodzwaniać i prosić o ustalenie terminu i kosztów naprawy.A jak próbujesz się dodzwonić, to nie odbierają telefonu w serwisie.

Data dodania: 26/11/2015

Dodał: Klient po raz ostatni




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona