NIE POLECAM!!!!!! Obsłudze serwisu daleko do kultury osobistej!! Zero profesjonalizmu! Na pewno juz nie przyjade do tego serwisu! Ceny jak z kosmosu, daleko odbiegają od wykonanej usługi! Proponuje omijać to miejsce szerokim łukiem!!!!!

Data dodania: 16/12/2015

Dodała: Mp430

Profesjonalizm. Uśmiech. Niesamowicie poczucie i wyczucie ( humoru) Pozdrawiam całą ekipę

Data dodania: 27/11/2015

Dodał: Jarek

Koszmar - diagnoza i usunięcie usterki silnika trwała cały tydzień. Przy tym zero informacji, człowiek sam musi się dodzwaniać i prosić o ustalenie terminu i kosztów naprawy.A jak próbujesz się dodzwonić, to nie odbierają telefonu w serwisie.

Data dodania: 26/11/2015

Dodał: Klient po raz ostatni

Olewająca klienta obsługa,która ma czas na rozmowy między sobą i przekleństwa, Może trzeba by przyjść w garniturze by zostać zauważonym,choć myśle ,że i to nie jest gwaranten normalnego podejścia do klienta Wcześniej kontakt telefoniczny zerowy

Data dodania: 24/11/2015

Dodał: Roman

Stosunek do klienta fatalny. Kupiłam fabrycznie nowe auto, które rejestrowałam sama, pracownicy nie mieli czasu (!). W dniu odbioru auta z salonu, po przejechaniu kilkunastu km zapaliła się kontrolka silnika. Co ASO na to? \"Nie nasz problem\" (!)

Data dodania: 19/11/2015

Dodała: monia



 

Niektórzy pracownicy zapominają,że są to dla klienta bo dzieki niemu maja prace.Arogancja i bezczelność i brak chęci porozumienia.

Data dodania: 17/11/2015

Dodał: Witold

Duży plus: tylko u nich kupiłem pompę na drugi dzień po zamówieniu, gdzie indziej czekałem miesiąc i nie było. Dużo czesci mają od ręki.

Data dodania: 16/11/2015

Dodał: przypadkowy

Osobą przyjmując zamówienie totalnie nie kompetentna. Podczas oczekiwania na auto dwukrotnie zmieniany osoby zajmujące się tym.w dniu odbioru auta niepotrafili wydrukować umowy leesingowej.

Data dodania: 16/11/2015

Dodała: Anna

Masakra nigdy więcej

Data dodania: 24/10/2015

Dodał: Tombud

salon nie wywiązuje się z rozmów telefonicznych zatrudnia jak to powiedziano:\" nie doświadczony\" pracowników,którzy ustalają telefonicznie części do samochodu ,a jak chce się je odebrać okazuje się ,że cena jest dwukrotnie większa.

Data dodania: 14/10/2015

Dodał: niezadowolony




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona