Opinia negatywna
placówka zamknięta
Niemiłe mam doświadczenie z tym serwisem, oddałem auto na przegląd rozszerzony, odebrałem po połowie czasu jaki miało to zająć, bez uzupełnionych płynów, brudne, połamane kołpaki, poważna usterka z hamulcami nie została wykryta mimo dokładnego opisu.

Data dodania: 12/03/2013

Dodał: Kuba

niekompetencja sprzedawców oraz serwisu, szczególnie proszę uważać na zakup u nich aut używanych, każdy inny salon Volvo pewnie będzie lepszy od tego

Data dodania: 18/02/2013

Dodała: no viking

Niekompetencja sprzedawców oraz serwisu, szczególnie proszę uważać na zakup u nich aut używanych, każdy inny salon Volvo pewnie będzie lepszy od tego.

Data dodania: 18/02/2013

Dodała: no viking

Wykonano mi diagnostykę samochodu. Stwierdzono wymianę stacyjki. Zaproponowano wymianę za 1400,00. Pojechałem do niezależnego serwisu Volvo do Chorzowa gdzie stwierdzono uszkodzoną przepustnicę. Wymienili mi i samochód jest sprawny.

Data dodania: 25/01/2013

Dodał: prezes

Masakra, Przykręcą koła od syrenki i wyślą w drogę. I na koniec tekst "...takie pan przywiózł to założyliśmy..." nieważne, że nie pasowały do volvo. Klient nasz Pan:) Nie polecam serwisu. Poza tym miło i przyjemnie.

Data dodania: 14/01/2013

Dodał: amator



 

Porażka !!! Nie potrafią poprawnie zrobić ścieżki diagnostycznej. Samochód nie przeszedł testów. Po wizycie w innym serwisie okazało się, że nie wyeliminowali błędu krzywych felg, stąd wszystkie parametry poza zakresem.

Data dodania: 14/01/2013

Dodał: biały

Bardzo kiepski serwis. Jestem z niego mega niezadowolony. W zasadzie czego tylko dotkną, to zepsują. Szkoda że psują wizerunek tej marki na Pomorzu.

Data dodania: 11/12/2012

Dodał: miazek1

serwis w volvo w chorzowie beznadzejny wymienili mi czujnik cisniena dpf,a nie potrafili wypalic dpf,a normalny mechannik zrobil mi to za 50pln,a serwis proponowal wymiane za 3600pln

Data dodania: 08/12/2012

Dodał: walseiw

Jestem rozczarowany na maxa. Podwykonawcy fatalni a pracownicy nie potrafią od nich wyegzekwować należytego wykonania usługi. Totalna olewka klienta. Kompetencje się kłaniają gdyż marka zobowiązuje. Ja będę omijał to miejsce szerokim łukiem!!! Ach..

Data dodania: 27/10/2012

Dodał: Bobby

Ustalona cena przegladu została zawyzona prawie o polowe. Usterka gwarancyjną kolejny raz nie została naprawiona. Trwa to juz rok czasu. Dla klientów nie ma nawet najmniejszego bufetu by kupić dziecku np skoczek. Nie mówiąc o maszynie vendingowej

Data dodania: 02/06/2012

Dodał: Przemo




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona