Jestem przyzwyczajona do stałej obsługi, z której jestem bardzo zadowolona i nie rozumiem filozofii państwa firmy gdzie przychodzę a tu nowe twarze, to nie wpływa pozytywnie na wizerunek, bo wiele kobiet oraz moich znajomych tak twierdzi...

Data dodania: 27/06/2013

Dodała: Magda

Uważam, ze ogólnie obsługa w Sephorach jest marna, ani mila ani niemiła, po prostu nijaka. Ale nie to jest najgorsze, najgorsze jest to ze kompletnie nie znaja się na tym co sprzedają, żadnej wiedzy o kosmetykach, żadnego doradzenia.

Data dodania: 30/12/2011

Dodała: Ewa

Opinia neutralna
placówka zamknięta
Neutralna opinia, ponieważ uważam, że obsługa ma zdawkowe podejście do klienta, nie potrafią fachowo doradzić, jak np w perfumerii w Arkadii, czy na Marszałkowskiej w Warszawie.

Data dodania: 09/08/2011

Dodał: Gość

Opinia neutralna
placówka zamknięta
Personel w każdej firmie się zmienia i należy dać szanse nowym osobom!jeśli ktoś nie chce być obsłużonym przez stażystkę zawsze może podejść do doświadczonej konsultantki lub kierownika sali sprzedaży!

Data dodania: 27/03/2010

Dodała: Weronika26

Tylko jedno pytanie. Czy naprawdę Sephora jako znana na Świecie perfumeria nie posiada próbek kosmetyków , czy próbek perfum dla klienta. Taką dostałam informację od sprzedawcy. Nie dostajemy , mogę Pani zrobić próbkę, odlać perfumy.Nieprawdopodobne

Data dodania: 26/02/2010

Dodała: Agnieszka



 

Opinia neutralna
placówka zamknięta
Niechętnie tam kupuję. Tylko jak muszę. Obsługa jest mało pomocna. Odpowiada na pytania tak, żeby klient się odczepił i przestał zakłócać spokój. Panie w kasie trochę sympatyczniejsze i nie skąpią na próbkach kosmetyków.

Data dodania: 25/11/2009

Dodała: Magda