Beznadziejna kierownik.Nic nie wie na temat asortymentu,który sprzedaje.

Data dodania: 02/09/2017

Dodał: Ola

Niemiła, nieprofesjonalna obsługa

Data dodania: 03/06/2016

Dodała: marta

Z racji że nie mam dodanego punktu w Galerii katowickiej postanowiłem napisać w tym miejscu.Podejście pań podawaczek bo sprzedawczyniami nie można tego nazwać jest fatalne.Z łaską podchodzą gdy zostaną już zapytane o dany produkt.Porażka.Odradzam

Data dodania: 25/04/2016

Dodał: Kuba

Pani tam obsługująca nie zaproponowała mi karty stałego klienta, ani nie poinformowała o aktualnych promocjach. Byłam w tego typu sklepie po raz pierwszy, a słyszałam, że zawsze dodawane są jakieś gratisy w postaci próbek. Ja nic nie dostałam.

Data dodania: 08/04/2016

Dodała: Lia

Opinia negatywna
Uwielbiam Yves Rocher, ale ta placówka znacznie odbiega poziomem od reszty

Data dodania: 05/11/2015

Dodała: YR



 

Sklep nie przyjmuje zwrotów, nawet nierozpakowanego towaru. Oczywiście nigdzie nie ma o tym info! Z pewnością już tam nie wrócę i nikomu nie polecę tego sklepu.

Data dodania: 03/03/2015

Dodała: Kiki

Niekompetentna obsługa, nie potrafią doradzić klientowi, a rabaty liczą od cen, których nie ma wywieszonych na półkach jednym; ludzie uważajcie, co i za ile, sprawdzajcie paragony

Data dodania: 19/12/2014

Dodał: czarny

Ekspedientki niekompetentne. Obecna obsługa fatalna.

Data dodania: 12/12/2014

Dodała: frania

w wyborze kosmetyków, a gdy już o coś sama zapytam słyszę cichą nic nie pomocną informację, przy czym "boję się" pytać o więcej gdyż spojrzenia dalej stojących dwóch kobiet mnie dekoncentrują.

Data dodania: 04/06/2014

Dodała: klientka

Nigdy nie spotkałam się z tak niekompetentną obsługą. Po pierwsze wchodząc do sklepu czuje się źle. Jestem przesadnie obserwowana przez trzy osoby, których wyraz twarzy jest niezwykle nieprzyjemny. Żadna z owych kobiet nie oferuje pomocy...

Data dodania: 04/06/2014

Dodała: klientka




1 2 3    Następna strona