kiedy waznosc mojej karty juz minela, nie zwrocily mi na to uwagi i jeszcze dostemplowaly. A po miesiacu twierdzili, ze jeszcze miesiac temu mozna bylo pieczatki wymienic, a teraz przepadlo ...

Data dodania: 02/07/2011

Dodała: Gocha

nigdy już nie zrobię zakupów w tym sklepie!!!,nieuprzejma,arogancka

Data dodania: 25/06/2011

Dodała: zosia

pobrano z mojego konta dziesieciokrotnie wyższą kwote niz wynosil paragan

Data dodania: 23/05/2011

Dodała: izabela

Fachowo,miło i kulturalnie. Schludny lokal.

Data dodania: 29/12/2010

Dodała: A...

Jesteśmy z córką i siostrą wieloletnimi klientkami Yves Rocher. O obsłudze w placówce w Magnolii , możemy wypowiedziec się tylko w samych superlatywach . Pani Kierownik jest osobą przemiłą i bardzo kompetentna . Brawo !!!!Irena Paszkowska

Data dodania: 28/12/2010

Dodała: Irena



 

Bardzo miła obsługa :)

Data dodania: 17/11/2010

Dodała: zuska

Bardzo miła obsługa, kompetentni i kulturalni pracownicy. Dobre oświetlenie sklepu, pełne półki. Bardzo czysto, schludnie i przyjemnie :)

Data dodania: 15/10/2010

Dodała: ola

Od trzech lat jestem stałą klientką Yves Rocher, do tych kosmetyków przekonała mnie koleżanka i bardzo je polubiłam. W Galeri Dominikańskiej jest bardzo miła obsługa, pomimo dużego ruchu jaki tam panuje , panie pracujące zawsze służą pomocą.

Data dodania: 18/09/2010

Dodała: Renia

Poinformowano mnie w sklepie, że otrzymam przewidziany ulotką prezent-kalendarzyk, po wykonaniu odpowiednich zakupów. Następnie przy kasie dowiedziałem się, że go nie otrzymam (sprzedawczynie chyba wydały go koleżankom, które jedyne były w sklepie).

Data dodania: 08/09/2010

Dodał: Krzysztof

Lubię bardz kosmetyki tej marki. Jednak najgorsze co może być to upierdliwa ekspedienta która co chwile pyta czy pomóc?? sama sobie świetnie poradze a jak będę potrzebowała pomocy to poprostu poproszę!! Czasami potrafią podejść trzy ekspedientki!

Data dodania: 03/07/2010

Dodała: zoja




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7    Następna strona