brak szkol jezykowych takich jak w gdansku o raz brak kafeteri empikowej takiej jak w gda w galeri baltyckiej

Data dodania: 21/04/2011

Dodał: wojtorex

nawiązując do poniższego wpisu - pracownik nie może opuścić stanowiska kasy, jeśli jest na niej zalogowany.. sklep empik jest sklepem samoobsługowym, sprzedawca (doradca) służy jedynie informacją!

Data dodania: 16/01/2011

Dodała: pracownik

Przemila obsluga na stoisku biletow (kilka razy bylam obsluzaona tam rewelacyjnie) , natomiast gdy poprosilam o wyszukanie ksiazki w stoisku przy kasie, to jednej pani sie nie chcialo, tylko machnela reka, ze jest \"o tam\".

Data dodania: 22/12/2010

Dodał: kaska

Nikt nie mówi,ze to call center!jesli chodzi o ilosc ludzi w placowce-ciezko to pogodzic.Udostepniony numer to rodzaj kontaktu,ktory powinien odpowiadac.Tutaj duza role gra chec polepszenia usług.Gdy jest\'za dobrze\'wystarcza co jest

Data dodania: 24/10/2010

Dodała: ktos

Jeśli chodzi o zamówienia to się nie zgadzam . Niekiedy trzeba dłużej czekać ale klienci są o tym informowani . Dłuższe oczekiwanie na przesyłke wynika z zamówienia z innych salonów.

Data dodania: 11/05/2010

Dodała: dziecko gala anonima



 

Nie odbierają telefonu, który podają na wizytówce!!

Data dodania: 29/01/2010

Dodał: Jacek

Błędnie podano godziny otwarcia. W niedzielę salon jest zamknięty

Data dodania: 22/06/2009

Dodała: Anna

fajne miejsce w Puławach, chciałabym tam pracować ;)

Data dodania: 03/02/2009

Dodała: Agata

obsluga na dziale ksiazki jest fatalna.. Pani kierownik sklepu jest wyjatkowo zarozumiala. Podobala mi sie za to dziewczyna z kasy na dole, taka urocza blondynka, ktora uprzyjemnila mi stanie w kolejce i doradzila wybor gry dla siostrzenca :)

Data dodania: 08/12/2008

Dodał: maciek




Poprzednia strona    1 2 3