w porównaniu z zamknięta placówką na ul Kolejowej to to jest jakaś kpina z klienta, personel niezorientowany w temacie oczywiście jak już ten personel się zjawi, numery telef. na pic podane, ogólna ocena to mierny i to tak na wyrost dana ocena

Data dodania: 18/12/2015

Dodał: Dariusz

dodzwonienie się do Empiku to zdarzenie niemożliwe.

Data dodania: 16/12/2015

Dodał: antyfanempiku

pomyłkowo kupiłam płytę z dodatkowym DVD. Chciałam tylko CD. Zamiast zwrotu różnicy kwot dostałam kupon na tę kwotę. Słabe. I tak zostawiałam u Was kupę kasy. NIe trzeba było mnie w ten sposób zmuszać do kolejnych zakupów. Żegnajcie na wieki

Data dodania: 06/12/2015

Dodała: joanna

Empik na zoliborzu nie posiada telefonu albo nigdy go nie odbiera. Może trzeba kupic im aparat ;]

Data dodania: 05/12/2015

Dodał: Krzysiek

Zero kontaktu telefonicznego!

Data dodania: 18/11/2015

Dodał: Jaroslaw



 

Nie mozna sie dodzwonic

Data dodania: 12/10/2015

Dodał: awitold

Bardzo trudno jest sie do was dodzwonic.Podalam wiadomosc na poczte glosowa ,i...nie bylo odezwu-Czy Klient jest dla Was,czy Wy ,dla Klienta....?

Data dodania: 25/09/2015

Dodała: Henryka

Brak obsługi klienta

Data dodania: 16/09/2015

Dodał: Franek

Jak to możliwe, żeby w salonie Empik w Łowiczu przez tydzień nie były dostępne Albumy Foto? A no tak..Pani powiedziała, że mają dostawę, otrzymali w poniedziałek, ale zanim rozpakują to się zejdzie.. Niezła porażka..

Data dodania: 09/09/2015

Dodał: niedoszły klient

Francyzobiorca czy tak zawana pseudo właścicielka owego empiku w koninie. Jest to człowiek nie odpowiedzialny, zero szacunku dla swojego personelu, wręcz essesmanka. Totalny brak wsparcia dla pracowników, a wręcz olew total.Po prostu DNO I WODOROSTY

Data dodania: 06/09/2015

Dodał: marsel




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona