prowadziłam u nich kiosk,po 1 inwentaryzacji wyszło mi manko które musiałam spłacić ,a później się zwolniłam , oczywiście na koniec też inwentaryzacja,no i wyszła superata(źle zrobiona inwentura),ale jej już mi nikt nie oddał

Data dodania: 21/10/2011

Dodała: B.

Nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań. Bardzo utrudniony kontakt telefoniczny.

Data dodania: 11/10/2011

Dodała: KL

takiego bałaganu w Ruchu nie było jeszcze nigdy. Pomimo długoletniej współpracy z tą f-mą, obecnie prowadzę rozmowy z konkurencją odnośnie przejęcia dostaw prasy. Działanie na niekorzyść sprzedawców jest codziennością. Totalny brak kontaktu.

Data dodania: 06/10/2011

Dodał: Sprzedawca prasy

Totalna kleska

Data dodania: 05/10/2011

Dodał: dam

Przerażające, współpracujemy od prawie 10 lat i jeszcze nigdy tak nie było jak od roku, kiedy został zlikwidowany oddział w Świdnicy. Brak kompletnych dostaw, brak reakcji na reklamacje. Łatwiej wygrać w totolotka niż dodzwonić się do "RUCH

Data dodania: 05/10/2011

Dodała: klient



 

nie można się do was dodzwonić tydzień już dzwonię i bez skutku!!!!!!!!!!!

Data dodania: 05/10/2011

Dodała: mada

Porażka. Oni tam chyba wogóle nie pracują. Telefoniczne próby przez pół dnia - zero efektu.

Data dodania: 26/09/2011

Dodała: kika

Numerów telefonicznych całe mnóstwo,ale nikt ich nie odbiera,żadnej sprawy nie można załatwić,na wysłane e-maile nie ma odpowiedzi,prasa dostarczana jest w godz.drugiego śniadania, stałe różnice w rozliczeniach,totalny bałagan

Data dodania: 23/09/2011

Dodał: Kioskarz

Pracownicy nie znają się na swojej pracy, nie ma tygodnia braków w dostarczaniu zaprenumerowanych czasopism, pracownicy przerzucają się obowiązkami "to koleżanka się tym zajmuje a jest teraz na wolnym"i sprawa dla nich przestaje istnieć...

Data dodania: 22/09/2011

Dodał: Prenumerata

obsługa miła ale towaru brak mała ilość papierosów,brak wody niegazowanej brak podstawowych słodyczy

Data dodania: 20/09/2011

Dodała: ZYTA




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8    Następna strona