Pracownicy nie znają się na swojej pracy, nie ma tygodnia braków w dostarczaniu zaprenumerowanych czasopism, pracownicy przerzucają się obowiązkami "to koleżanka się tym zajmuje a jest teraz na wolnym"i sprawa dla nich przestaje istnieć...

Data dodania: 22/09/2011

Dodał: Prenumerata

obsługa miła ale towaru brak mała ilość papierosów,brak wody niegazowanej brak podstawowych słodyczy

Data dodania: 20/09/2011

Dodała: ZYTA

Nie można się dodzwonić , a jak się uda ,to nic niemożna załatwić

Data dodania: 18/09/2011

Dodał: andy

Nikt nie podejmuje rozmowy telefonicznej. Dodzwonić się to szczęście.

Data dodania: 07/09/2011

Dodał: sm"Nadodrze"

DODZWONIĆ SIĘ DO RUCHU W EŁKU.... BEZCENNE HEHEH

Data dodania: 29/08/2011

Dodała: patryk



 

Telefony nie odpowiadają. Brak reakcji na reklamacje.

Data dodania: 17/08/2011

Dodała: Bibliotekarz

W ogóle nie można się skontaktowac z tą firmą.Telefon ciągle zajęty,drugi w ogóle nie odpowiada, maile wracają bez potwierdzenia,istny bajzel na kółkach. Jak wystawią fakturę, to trzeba przez lornetke sprawdzać co tam jest napisane ,taka nieczytelna

Data dodania: 19/07/2011

Dodała: chinook

Firma Ruch sama chce upaść, wszystko robi aby to się stało. Nie szanuje klientów jak i swoich pracowników kiosków dzięki którym ma utrzymanie. Niskie marże na wszystkim. Kto by uwierzył, że za sprzedaż biletu za 290zł. dają zarobku niecałe 2zł.

Data dodania: 15/07/2011

Dodała: Sensja

już od dawna powinien być wymieniony kiosk RUCH w Piastowie ul.Dworcowa. Ja jako klijent żal mi tych osób, które tam pracują. Ten zabytek przedwojenny to jest straszna wizytówka w/w firmy, to jest wstyd w 21-szym wieku taki złom.

Data dodania: 05/07/2011

Dodał: Henryk

beznadziejna firma

Data dodania: 16/06/2011

Dodała: daby




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9    Następna strona