Niemiłe, niekompetentne kobiety. Omijać ten bank wielkim łukiem!

Data dodania: 21/03/2014

Dodała: Klara

pracownicy niekompetentni, nie udzielają rzetelnych informacji, a nawet wprowadzają w błąd, kontakt telefoniczny... nikt nie odbiera...

Data dodania: 20/03/2014

Dodała: ica

jak ktoś dzwoni pod niewłaściwy nr tel. to się nie dodzwoni. Placówka spełnia wszystkie standardy, zawsze odbierają telefony i sprawnie obsługują w placówce

Data dodania: 20/03/2014

Dodał: Tomasz

Placówka w międzyrzeczu spełnia wszystkie standardy jakie powinna spełniać. Jeżeli ktoś dzwoni pod niewłaściwy nr telefonu to i nikt nie odbiera. Ja nie mam problemu z dodzwonieniem się do doradców, a i w oddziale wszystko załatwiają sprawnie.

Data dodania: 20/03/2014

Dodał: Tomasz

PKO ma ten plus, że tu znajdziesz numer do oddziału w internecie, spróbujcie znaleźć numer do oddziału innego banku (wszędzie infolinie); jeżeli masz dobre relację z bankiem, to masz kontakt do swojego doradcy, a on oddzwania jak nie może odebrać

Data dodania: 20/03/2014

Dodał: matti



 

Kolejki, obsługa niemiła...

Data dodania: 13/03/2014

Dodał: witol

Obsługa kredytów hipotecznych... Nie sprawdzają dokumentów. Po miesiącu od dostarczenia zaświadczenia o zarobkach zorientowano się, że jest poprawka długopisem i niezgodności w KW...

Data dodania: 11/03/2014

Dodała: Anka

Dlaczego nie można się dodzwonić do Banku ? Po zgłoszeniu się automatycznej sekretarki każe wybrać nr 1,lub 4 lub czekać na zgłoszenie się pracownika. Wypróbowałem wszystkie opcje i poinformował mnie automat błąd w połączeniu. Chyba potrafię wybrać.

Data dodania: 11/03/2014

Dodał: manto

Nie potrafią rzetelnie odpowiedzieć na konkretne pytanie!!!

Data dodania: 07/03/2014

Dodała: maria

5 stanowisk - 2 kasy i W KASIE ZAŁATWIA SIĘ OTWARCIE RACHUNKU!!! Traktowanie klienta w sposób niemiły! ODRADZAM!!!

Data dodania: 03/03/2014

Dodał: Ur.




Poprzednia strona    ... 15 16 17 18 19 ...    Następna strona