Najgorszy bank w Nidzicy! Jedna kasa czynna, a przy kasie facet załatwia sprawy! 15 minut! Kolejka ok. 10 osób, wszyscy zdenerwowani. Kasa to kasa, wpłata i wypłata, a nie załatwianie pożyczek, zmiany adresów itp.

Data dodania: 21/01/2014

Dodała: Kasia Wiśniewska

Zgadzam się. W tym banku jest coraz gorzej. Powolne tempo, trzeba pół dnia sobie zarezerwować do banku, żeby cokolwiek załatwić...

Data dodania: 17/01/2014

Dodała: klient 1

Zawsze kolejki, zamiast sprawnie i szybko obsłużyć klienta... By móc wpłacić pieniądze nieźle trzeba się nastać

Data dodania: 16/01/2014

Dodała: Jolanda

jestem klientem banku ponad 10 lat, w porównaniu z innymi jest na 1-szym miejscu względem obsługi kredytów hipotecznych. Kierowniczka działu bardzo merytoryczna i fachowiec wysokiej klasy.

Data dodania: 15/01/2014

Dodał: Andrzej

Pani Agnieszka Kierownik vip super pomocna i mądra osoba. Dziękuje Pani Agnieszko!!!

Data dodania: 14/01/2014

Dodała: Jakub S,



 

nikt nie odbiera telefonu.

Data dodania: 09/01/2014

Dodała: r.

nie odbiera!

Data dodania: 08/01/2014

Dodał: kris

Bardzo miła obsługa, ale brak zaangażowania, wystarczającej wiedzy oraz brak kompetencji doradcy kredytowego. Dokumenty dostarczone przeze mnie zostały wysłane do analizy 2 tyg później! Pracownik banku był chory i miał pogrzeb. Tylko 15 tys...

Data dodania: 03/01/2014

Dodała: K.

Obsługa niemiła... Klient nieumówiony, obsłużony jest przy okienku kasowym, np. 60 min - jeśli tego wymaga sprawa.

Data dodania: 29/12/2013

Dodał: DZ

Konkretna i rzeczowa informacja. Obsługa rzetelna.

Data dodania: 28/12/2013

Dodał: Georg 1406




Poprzednia strona    ... 18 19 20 21 22 ...    Następna strona