Bardzo niegrzeczny/ wręcz opryskliwy / personel- obsługa klienta - na stojąco- tzn. klient stoi!!!!! w żadnym banku takiej fatalnej obsługi kliena nie spotkałem

Data dodania: 25/06/2015

Dodała: Aleksander

Jestem długoletnim klientem BGŻ O/Legnica i nigdy nie zamierzam zmienić na inny. Korzystne dla stron oprocentowanie, kredytowanie i lokaty. Bardzo uprzejmy i profesjonalny personel.

Data dodania: 18/04/2015

Dodał: Jan Piotr

Odebrano tel po 1 sygnale,podałam krótka info i zostałam od razu trafnie przełączona do kompet doradcy.Pani udzieliła wszystkich odp na moje pyt- zaprop rozw mojej sprawy,podała swój tel kom w razie dalszych wątpliwości.Gratuluję takich pracowników!

Data dodania: 17/04/2015

Dodała: falek

słaba placówka bez parkingu i miłej obsługi na te czasy wygląda jak prl

Data dodania: 11/04/2015

Dodał: lipa

nieuprzejmość i dająca się odczuć wyższość urzędnika (pracownika) nad petentem

Data dodania: 03/03/2015

Dodała: Kasia



 

Bardzo miła i kompetentna obsługa. Dodatkowo oferta banku jest dla mnie atrakcyjna. Chyba jedyny taki oddział w Piotrkowie, który jest dobrze zorganizowany. Pozdrawiam i polecam!

Data dodania: 04/02/2015

Dodał: klient BGŻ

nie można się dodzwonić

Data dodania: 03/02/2015

Dodał: kazik

Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem, czekałem ponad 30 minut, aż zapytają czy mi pomóc, rozmowa trwała 1 minutę, bo okazało się, że tylko przez internet załatwię co chcę. ODRADZAM!

Data dodania: 14/01/2015

Dodał: Klient

kontakt z bankiem i otrzymanie pomocy oraz informacji to tragedia.zastanawiam się czy branie prowizji to priorytet bgz

Data dodania: 09/12/2014

Dodał: miki

niewiedza pracowników, przekładanie terminów podpisania umów, nie dotrzymywanie słowa,

Data dodania: 17/11/2014

Dodała: zawiedziony




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona