Profesjonalna i miła obsługa. Znakomity wachlarz usług. Zaufanie. Bardzo dobre produkty bankowe. Warto być waszym klientem. Gratuluję i życzę samych sukcesów. Jesteście Perfekcjonistami. W przyszłości pozostańcie zawsze tymi, którymi jesteście teraz.

Data dodania: 02/04/2014

Dodał: Kris

Nie podoba mi się, że bank nie informuje klienta o nowych opłatach. Nie ważne czy to 0,50zł,czy 5zł. To są moje pieniądze! Druga sprawa, nie warto ubezpieczać pożyczki,bo w razie nieszczęścia bank żąda wpłat.

Data dodania: 01/04/2014

Dodała: iness

Dodzwonienie się do oddziału BGŻ Poznań, ul. Piekary graniczy z cudem. Nie wiem, po co podajecie nr telefonu.

Data dodania: 20/03/2014

Dodała: Emilia

Słaby bank jeśli chodzi o udzielanie kredytów. Jak najdalej od tego banku...

Data dodania: 20/03/2014

Dodał: ol

najlepszy bank w Giżycku

Data dodania: 11/03/2014

Dodał: piotrja



 

zawsze długie kolejki, ciągle zepsuty bankomat, za mało pracowników na dziale obsługi klienta

Data dodania: 07/03/2014

Dodała: Teti

Załatwiają bez zbędnej zwłoki :)

Data dodania: 28/02/2014

Dodał: Robert

zawsze miła obsługa i rodzinna atmosfera

Data dodania: 21/02/2014

Dodał: marek wisniewski

Pracownicy są niekompetentni i nieuprzejmi. Nikt nie był w stanie odpowiedzieć mi na pytanie ile potrwa wydanie zaświadczenia o spłacie kredytu (brak osoby w sekretariacie). Czekam na telefon od trzech dni...

Data dodania: 29/01/2014

Dodała: Kasia

Bardzo miła obsługa na stanowisku wpłat-wypłat. Wyczerpująca informacja oraz chęć pomocy i miły stosunek do klienta. Pozdrawiam Michał Godzwa

Data dodania: 24/01/2014

Dodał: Michał




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona