Bardzo niegrzeczny/ wręcz opryskliwy / personel- obsługa klienta - na stojąco- tzn. klient stoi!!!!! w żadnym banku takiej fatalnej obsługi kliena nie spotkałem

Data dodania: 25/06/2015

Dodała: Aleksander

słaba placówka bez parkingu i miłej obsługi na te czasy wygląda jak prl

Data dodania: 11/04/2015

Dodał: lipa

nieuprzejmość i dająca się odczuć wyższość urzędnika (pracownika) nad petentem

Data dodania: 03/03/2015

Dodała: Kasia

nie można się dodzwonić

Data dodania: 03/02/2015

Dodał: kazik

Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem, czekałem ponad 30 minut, aż zapytają czy mi pomóc, rozmowa trwała 1 minutę, bo okazało się, że tylko przez internet załatwię co chcę. ODRADZAM!

Data dodania: 14/01/2015

Dodał: Klient



 

kontakt z bankiem i otrzymanie pomocy oraz informacji to tragedia.zastanawiam się czy branie prowizji to priorytet bgz

Data dodania: 09/12/2014

Dodał: miki

niewiedza pracowników, przekładanie terminów podpisania umów, nie dotrzymywanie słowa,

Data dodania: 17/11/2014

Dodała: zawiedziony

Przelew zagranice ma trwać najwyżej dwa dni robocze, już minęło 4 dni a pieniędzy nie ma! Bardzo nieprzyjemna i niepomocna obsługa banku.

Data dodania: 13/11/2014

Dodała: jgk

Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia i najbardziej nieuprzejmi pracownicy.

Data dodania: 03/11/2014

Dodał: klient

oddział nie uważa za stosowne odebrać tel., nawet po niezliczonej ilości prób

Data dodania: 29/04/2014

Dodał: Tom




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona