nikt nie odbiera telefonów

Data dodania: 30/12/2013

Dodała: kinga

Wieczne kolejki! Po co im 4 kasy, jak maksimum 2 działają !!! Prowadzę firmę i jak tak bym obsługiwał klientów to już dawno na rynku by nie nie było !!!

Data dodania: 24/12/2013

Dodał: emill

Posiadam konto w tym banku od wielu lat i przyznam, że ani krzywdy, ani jakiegoś zadowolenia nie doznałem. Doznałem za to dużego rozgoryczenia z powodu wiecznie niedziałającego jedynego bankomatu BGŻ w mieście - znajdującego się przed placówką.

Data dodania: 01/12/2013

Dodał: Krysu

Nie polecam, nie miła obsługa. ODRADZAM.

Data dodania: 17/10/2013

Dodał: kali

Miałem kredyt hipoteczny, którego nie byłem w stanie spłacać przez kilka miesięcy. Wystąpiłem na piśmie o zawieszenie spłat lub restrukturyzację (czerwiec 2013),zamiast BGŻ zgłosiła się do mnie firma windykacyjna KRUK (wrzesień 2013)...

Data dodania: 04/10/2013

Dodał: Maciek



 

kasa na koncie, a w sklepie brak możliwości płacenia i wypłacania...

Data dodania: 19/09/2013

Dodała: natasza

Faktycznie w Iławie jest słabo, nawet nie ma tej placówki w e-sieciach...

Data dodania: 30/08/2013

Dodał: brodojer

Dotyczy oddziału w IŁAWIE. Obsługa jest mało kompetentna, brak dyspozycyjności i pomocy dla klienta.

Data dodania: 30/08/2013

Dodał: U.

niemiła obsługa, mało profesjonalizmu i znajomości podstawowych warunków danych ofert- m.in Program PREMIA+. Po raz kolejny przez niewłaściwe wypełnienie instrukcji ze strony personelu banku, straciłam należny mi profit.

Data dodania: 26/08/2013

Dodała: ellla

Bankomat zabrał moja kartę po wpisaniu kodu pin i wyboru kwoty, a następnie się wyłączył. A pracownicy nie udzielili żadnej pomocy.

Data dodania: 20/08/2013

Dodał: Robert




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona