Stanowczo nie polecam!!! Straciłam przez nich mnóstwo pieniędzy, czasu i zdrowia. Pani obsługująca nie zna nawet aktualnego prawa bankowego. Posługuje się tym, które od roku nie obowiązuje, przez co wszystkie konsekwencje spadają na klienta.

Data dodania: 08/06/2016

Dodała: jowita

trzeba domagać się swoich praw, zachęcają do pozostania przy danych rachunkach a potem opłaty za konto ściągają co miesiąc nawet gdy nie korzystasz z danego konta np. konta 360

Data dodania: 11/05/2016

Dodał: Adam

Pani Kierownik powinna bardziej poćwiczyć KULTURALNĄ rozmowę bez obcesowego traktowania tym bardziej jak sama zaznaczyła, pracuje w banku Millennium od 8 lat i nawet porównała swój staż pracy do mojego podkreślając swoją "zaradność"...jakaś kpina

Data dodania: 04/02/2016

Dodał: Paweł

brak kompetencji i druzgocąca niewiedza osób obsługujących klientów

Data dodania: 02/02/2016

Dodała: Marta

z taką nie kompetencją jaką wykazuje p.Dominika jeszcze się nie spotkałem w tak prestiżowym banku

Data dodania: 17/01/2016

Dodał: nik



 

Balagan , dlugie kolejki obslugi, zbyt pozno otwierany bank i zbyt krotko czynny.....Bardzo mala przestrzen lokalu. Przy duzych kolejkach mozna zemdlec...........

Data dodania: 13/01/2016

Dodała: ewa

Solidność, wiedza, kompetentni pracownicy.

Data dodania: 04/12/2015

Dodał: Emil

Kierownik, choć uprzejmy, jest niekompetentny.

Data dodania: 03/12/2015

Dodał: Andrzej

Bardzo miła, kompetentna obsługa, zawsze uśmiech i chęć pomocy. Lubię odwiedzać ten oddział.

Data dodania: 09/11/2015

Dodał: Adam

odsprzedałam akcje Standart Mill.FIO , miała być wpłata na konto w ciągu kilku dni, minęło 10 dni i Bank nie zwrócił żadnych pieniędzy.

Data dodania: 05/11/2015

Dodała: Hanna




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona