NIE POLECAM!zrobiłam tam przelew na inne konto CITI pracownik powiedzial, ze max do godziny beda miec na koncie, mija tydzien i dalej nie ma!a wzieli prowizje 20zł

Data dodania: 07/01/2013

Dodała: Kasia

Do momentu założenia konta wszystko jest ok. Później jak są problemy z funkcjonowaniem kont, to personel jest niekompetentny, niechętny, odsyła do infolinii lub do załatwienia sprawy deleguje uczącego się praktykanta/ucznia ...

Data dodania: 15/10/2012

Dodał: js

Co to za placówka z którą nie można skontaktować się telefonicznie. To po pierwsze, po następne, dlaczego pracownica banku udziela nie kompetentnych infowmacji ?????????????????????????????????????????????????????

Data dodania: 09/07/2012

Dodała: Barbara

Zupełny brak profesjonalizmu obsługi: -mimo umówienia konkretnej godziny spotkania, pracownik banku jest nieobecny. -ignorowanie obecności klienta -bezczelne i chamskie tłumaczenie się obsługi

Data dodania: 21/05/2012

Dodał: klient1

mają nieaktualny numer telefonu

Data dodania: 16/05/2012

Dodała: anna



 

Pracują tam niekompetentni ludzie,nie wiedz jak zamknąć konto walutowe,jak do konta dodać druga osobę- jako współwłaściciela konta oraz czym się różni karta debetowa citigold od zwykłej niebieskiej.odsylaja na stronę albo infolinie.Najgorszy oddział

Data dodania: 26/04/2012

Dodała: Wiktoria

to byłby przyzwoity bank, gdyby nie zatrudniali "doradców" o mnetalności i poziomie domokrążców - sprzedać klientowi produkt niezaleznie od sytuacji rynkowej!!!

Data dodania: 20/09/2011

Dodał: ian

Przedstawiciel Banku umówił się ze mną spotkanie w Odddziale w sprawie oferty . Po przyjeździe do oddziału okazało się ,że pracownika nie ma. Nie odbierał telefonu, nie przeprosił za nieobecność.

Data dodania: 06/04/2011

Dodała: Aniela

Przy kredycie wymuszali zgodę na kartę kredytową i konto, której nie otrzymali. W związku z tym pewnie nie otrzymaliśmy kredytu. Po tygodniu Pani dzwoni, ze koniecznie chce mój podpis choć kredytu nie dostaniemy. Efektem jest wezwanie na komendę.

Data dodania: 02/03/2011

Dodała: Ręce opadają

Oczekiwanie w poniedzialki w godzinna porannych na pobranie gotowki, to kwestaia 30 do 60min. Uwazam to za za brak szacunku dla klienta, mysle ze zmienie bank.

Data dodania: 05/07/2010

Dodał: Wieslaw Spychala




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona