poziom obsługi klienta na żenującym poziomie. Oczekuja, że będę ganiał kilka razy do oddziału i znosił fochy doradcy z powodu ich błędów w systemie. Doradca robi łaskę, że wypisze dyspozycję.

Data dodania: 04/03/2010

Dodał: adam

nic nie można załatwić od ręki a i w wyznaczonym czasie też jest to nie możliwe !!

Data dodania: 19/02/2010

Dodała: pseudo

BRAK PROFESJONALIZMU,CZĘSTE POMYŁKI,PRÓBA OSZUSTWA(NIE UDOWODNIĘ),WŚCIBSTWO KASJEREK

Data dodania: 08/02/2010

Dodała: ZBIG

Nie rozumiem dlaczego obsługa kasowa jest czynna tylko w godzinach od 9 do 16 ?? Fatalne rozwiązanie, zwłaszcza jak się pracuje w godzinach 8-16, bo ani przed ani po pracy nie ma szansy nic załatwić.

Data dodania: 14/01/2010

Dodał: Ireneusz

Nie jestem ich klientem ale otrzymuję z tego banku regularnie korespondencję na mój adres. Chcąc to wyjaśnić w oddziale dowiedziałem się, że to nie moja sprawa i nie mam takiej władzy żeby to zmienić (???) bez komentarza

Data dodania: 15/12/2009

Dodał: Zawiedziony



 

Naciagacze, pobierali miesieczne oplaty z konta dewizowego na konto zlotowkowe bez informacji dla klienta. Robili tak przez kilkanascie miesiecy. Nigdy nie przyslali zadnej korespondecji z banku o stanie konta dewizowego.

Data dodania: 26/10/2009

Dodała: Irena

Naciągacze, nie mówią wszystkiego o kartach, które wciskają wszystkim napotkanym ludziom, bardzo nachalni a o reszcie to już nie wspomnę, jednym słowem szkoda gadać!!!! Jeden z najgorszych banków w Polsce!!!! Uważajcie na nich!!!

Data dodania: 28/05/2009

Dodał: Paweł

Pracownicy tego banku są nie uprzejmi. Ostatnio dzwoniłam aby wyjaśnić pewną sprawę związaną z kartą i w trakcie rozmowy jak doradca usłyszał że chodzi o kartę rozłączył sie

Data dodania: 06/02/2009

Dodała: sylwia




Poprzednia strona    1 2 3