Nigdy nie czuje się u Państwa intruzem, jeśli jeden pracownik był zajęty, natychmiast zostałam zauważona przez następnego. W naszym kraju nie jest to normą więc pozwoliłam sobie na wpis. Dziękuje i polecam Państwa innym.

Data dodania: 31/01/2013

Dodała: Elżbieta

jestem klientem od kilku lat,Panie przydzielone do obsługi naszych kont są perfekcyjne, cokolwiek potrzebujemy zawsze możemy na Nie liczyć. W tym banku mam pewność , że nie padną, nie jest to spółka córka wyciągająca kasę do banku w innym kraju.

Data dodania: 12/11/2012

Dodała: Bernadeta

od trzech tygodni nieczynna jest w oddzale kasa

Data dodania: 15/10/2012

Dodał: jacek

Telefon nieodbierany całymi dniami.Brak jakiejkolwiek informacji do kogo się z jaką sprawą zgłosić. Obsługa klienta wolna i niekompetentna.

Data dodania: 11/10/2012

Dodała: ewa

cały bank to porazka, likwiduję u nich konto

Data dodania: 06/09/2012

Dodał: olsztynianin



 

Niestety też się zawiodłam - dodzwonić się za skarby nie idzie :-(

Data dodania: 07/08/2012

Dodała: Ilaa

Nie mozna sie dodzwonic wogole,na kase sie czeka wieki.Masakra!!!!

Data dodania: 07/08/2012

Dodała: Ala

kiedy przybędę zawsze jestem dobrze obsłużony

Data dodania: 30/07/2012

Dodał: stefan

Konto posiadam od dwóch lat wyplacam pieniądze przelane z Norwegii raz w miesiącu i prawie za każdym razem są jakieś problemy.Raz nie działa system innym razem dzwonie ze chciałbym wypłacić 20 tys.nok mówią nie ma sprawy ide a kasy tyle nie mają.

Data dodania: 27/07/2012

Dodał: Sebastian

Klientką Banku Nordea jestem od dawna (moje córki również). Sympatyczne i zawsze uśmiechnięte Panie nigdy mnie nie zbywały, ale zawsze doradziły, pomogły wybrać najlepsze rozwiązanie jeśli zwróciłam sie z do Nich z jakimkolwiek problemem.

Data dodania: 10/07/2012

Dodała: Henryka




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona