Dodzwonić się do banku graniczy z cudem, jest to wręcz niemożliwe, 38 minut słuchania melodyjki na infolinii, oto cały kontakt z bankiem

Data dodania: 15/09/2011

Dodał: MM

Jestem w nordeii juz kilka lat i nigdy nie mialem zadnych problemow. Zawsze mila obsluga!

Data dodania: 08/09/2011

Dodał: elwuo

Zrobili błąd w umowie i później podpisanie aneksu - "kwestia pół dnia roboczego" - już 4 dzień bujamy się - a kurs waluty spada..... paranoja. nie można się dodzwonić. zero kompetencji. nie ma jak zaparkować.

Data dodania: 25/08/2011

Dodała: skazana na kredyt

Bank porażka. Załatwiając kredyt nasz doradca finansowy zmienił się trzy razy! Dyrektor placówki chciał pomóc, ale biurokratyczne sprawy go przerosły. Wszystko za późno, źle wypełnione, źle podpisane, etc. Wspominam to jak kliencki horror.

Data dodania: 24/08/2011

Dodał: Sławek

kiepski kontakt, wolno działają, ogólnie lipa

Data dodania: 07/07/2011

Dodał: artu



 

bardzo dobry bank goraco polecam

Data dodania: 05/04/2011

Dodał: insane

Bank prowadzi pełną obsługę bankwą.Personel profesiony uprzejmy,miły.Tadeusz

Data dodania: 29/03/2011

Dodał: Tadeusz

niestety najgorsza placówka w Poznaniu,od kiedy zmieniono kierownika placówki nie ma z kim porozmawiać,niekompetentni pracownicy chowają sie na zapleczu i unikają swoich klientów!!!Nie polecam nikomu!!!

Data dodania: 17/03/2011

Dodała: Gość

niekompetentny personel

Data dodania: 11/03/2011

Dodał: tomasz

są profesjolani

Data dodania: 06/03/2011

Dodała: Asia




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona