Obsługa fatalna, byłam w tym banku dzisiaj, chciałam z Tata dowiedzieć się o możliwości wcześniejszej spłaty kredytu.Tata( lat 70) nie za bardzo jest jest w tych sprawach obeznany,dlatego zabrał mnie że sobą.Od Pani usłyszałam że ze mną nie rozmawia

Data dodania: 06/02/2018

Dodała: A

Nie można się dodzwonić o żadnej porze - centrala rozłącza po 3 sygnałach i zaleca ponowną próbę

Data dodania: 08/10/2017

Dodała: ISZ

Brak możliwości dodzwonienia się!!!

Data dodania: 06/10/2017

Dodał: mado44

Telefony podane na stronach internetowych są nieaktualne, aktualnych nikt nie odbiera, brak przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi oddziałami - nie docierają przekazane dokumenty

Data dodania: 11/09/2017

Dodał: i am

OMIJAĆ Z DALEKA !!!!!! po podpisaniu umowy brak chęci pomocy w załatwieniu czegokolwiek, brak kontaktu, ZBYWANIE KLIENTA!!!! TRAGEDIA

Data dodania: 18/08/2017

Dodała: Ania



 

brak kontaktu telefonicznego

Data dodania: 11/08/2017

Dodała: Jola

brak postawy prokonsumenckiej,sprawa prosta-zmiana adresu korespondencyjnego-nie mozliwa do zmiany,nierzetelni i niesłowni.potwierdza dwukrotnie zrobienie czegoś czego nie robi lub nie umie zrobić,ciekae jak z obsluga produktu

Data dodania: 27/06/2017

Dodała: Grazyna

Można zadzwonić się na śmierć i nie odbiorą telefonu. Co najwyżej rozłączą.

Data dodania: 19/06/2017

Dodała: Ewa

brak kompetencji

Data dodania: 06/06/2017

Dodał: adam

bank niezetelny,,skladaja oferty a nastepnie sie wycofuja a klijent ponosi koszty normalnie tragedia rowniez chce zlikwidowac konto w banku

Data dodania: 29/05/2017

Dodał: Andrzej




1 2 3 4 5 ...    Następna strona