Prosze Panstwa to sa kpiny. Od dwoch tygodni staram sie skontaktowac telefonicznie aby odblokowac moje konto ,ktore bez mojej zgody zostalo zawieszone.

Data dodania: 20/02/2017

Dodała: malgorzata

Przelew idzie zbyt długo ,juz czekam całe 2 dni.

Data dodania: 13/02/2017

Dodała: xx

Brak kontaktu telefonicznego z bankiem. Numer jest podany na stronie banku, ale nikt nie odbiera

Data dodania: 09/02/2017

Dodał: Edward

Dodzwonienie się do kogokolwiek w tym oddziale graniczy z cudem! Od dwóch dni proóbuje się bezskutecznie skontaktować z doradcą. Przed podpisaniem umowy kredytowej kontakt wzorowy, a teraz wy....ane na klienta po całości. Nie POLECAM tej placówki!

Data dodania: 07/02/2017

Dodał: Wiktor Ryński

Od lat korzystam z tego banku i jestem bardzo zadowolona. Jak i ze starszej i jak i młodszej obsługi. Jedynie długie oczekiwanie na obsługę jest trochę irytujace.

Data dodania: 02/02/2017

Dodała: joanna



 

na moje mejle tez nie odpowiadaja wplacilem peiniadze ktore nie zostaly dalej przelane i brak odpowiedzi

Data dodania: 01/02/2017

Dodał: kony

Polecam - miła szybka obsługa bez kolejki.

Data dodania: 01/02/2017

Dodał: andrzej

Miła i przyjazna atmosfera fajni pracownicy.

Data dodania: 01/02/2017

Dodała: Małgosia

Trafilam na bardzo niemila obsluge, niekulturalna i nie potrafila rzeczowo odpowiedzieć na pytanie.

Data dodania: 23/01/2017

Dodała: Martyna

Serwis internetowy nie dział, telefon nie odpowiada, coraz z nimi gorzej. Oby jeszcze istniał!

Data dodania: 10/01/2017

Dodała: Elisabeth




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona