Brak profesjonalizmu w obsłudze klientów placówki. Bagatelizowanie spraw klienta (kredyty hipoteczny długi czas na odpowiedź, a potem twierdzenie, że to klienta sprawa).

Data dodania: 14/03/2013

Dodał: Piotr

Placówka super :-) bardzo miła i kompetentna obsługa. Zgłosiłam sieędo oddziału by uzyskać informację o kredycie, doradca od razu mi opowiedział i złożyłam u niego wniosek. Serdecznie polecam.

Data dodania: 12/03/2013

Dodała: Bożena

Dzięki bardzo miłej obsłudze zostałem naciągnięty na "Program Busola" i straciłem 2,500 zł!!! Jestem bardzo zawiedziony i w żadnym przypadku nie polecam tej placówki!!

Data dodania: 02/03/2013

Dodał: byrso12

Opinia negatywna
Pracownicy są niesłowni i niekompetentni. 3 tygodnie zakładano mi konto walutowe. Po przelaniu kwoty kolejne komplikacje. Środki nie dotarły tam gdzie trzeba.

Data dodania: 26/02/2013

Dodał: Dawid

Brak kompetencji. Byłem tam ze 4 razy, aby zamknąć kredyt firmowy, Pomimo, że prosiłem, aby dokładnie podali mi kwotę jaką mam spłacić to i tak otrzymałem pismo, że brakuje na spłatę. Bawili się mną w kotka i myszkę.

Data dodania: 25/02/2013

Dodał: daroi



 

Brak kompetencji to podstawa, ważne by sprzedać usługę.

Data dodania: 25/02/2013

Dodał: Marian

Obsługa naciąga na kredyt, nie odbiera telefonów albo odrzuca, kredyt miał być w ciągu tygodnia a trwa to miesiąc za każdym razem słyszę, że dzisiaj do 17 albo jutro na 100% do 12 sami nie wiedzą ile trwają formalności.

Data dodania: 20/02/2013

Dodał: Tomek

osoby naciągają na kredyt, a później nie odbierają telefonów, kredyt miał być w ciągu tygodnia a to trwa już miesiąc idę do placówki to za każdym razem mówią że gotówka będzie do 17.00 danego dnia albo na 100% jutro, żenada

Data dodania: 20/02/2013

Dodał: tomek

W Inowrocławiu największa beznadzieja, szkoda słów 3 osoby w kolejce 40 minut bo pani kasjerka musi porozmawiać sobie ze znajomą i udawać, że załatwia właśnie dla niej ważne sprawy ... nie polecam

Data dodania: 22/01/2013

Dodał: marek

niekompetentni pracownicy, wprowadzają w błąd, długie czekanie, straty materialne w skutek błędu w ich systemie online. strata 500 zł

Data dodania: 15/01/2013

Dodała: poszkodowany




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona