Bardzo mila obsługa, szczególnie młoda kasjerka bardzo uprzejma, mam tam lokatę

Data dodania: 20/10/2013

Dodał: marek

Wszyscy chcą od razu po wejściu do placówki, żeby jego sprawy zostały załatwione,ale tak się nie da.Co do kompetencji-nikt nie jest w stanie wiedzieć wszystkiego na każdy temat.Człowiek to nie maszyna,tym bardziej przy tak dużej rotacji w bankowości.

Data dodania: 17/10/2013

Dodał: On

Bank nalicza ogromne opłaty za prowadzenie konta.Gdy chciałam zamknąć r-k obiecano mi nienaliczanie opłaty. Dostałam nowy wyciąg i znów jest naliczona opłata, co powoduje 2 razy większą sumę transakcji obciążeniowych niż uznaniowych...

Data dodania: 10/10/2013

Dodała: karter

Rozmowy telefoniczne bez odbioru. W Warszawie centrala odsyła do Opola, konsultant odkłada słuchawkę...

Data dodania: 02/10/2013

Dodała: Jola

czas oczekiwania na obsługę przy \"okienku\" nie do zaakceptowania, nie można załatwić wszystkich spraw u jednego pracownika np. wpłaty waluty, gdyż jest wysoka specjalizacja. Dodzwonienie się graniczy z cudem...

Data dodania: 30/09/2013

Dodał: w.



 

jestem klientem banku od 2005 roku. Jeżeli chodzi o obsługę to jest miła, fachowa i bardzo przyjazna. Od powstania oddziału operacyjnego na ul. Okulickiego do dziś dzień korzystam z tej placówki, duże uznanie dla osób tam pracujących.

Data dodania: 05/09/2013

Dodał: mirlek

Całkowita porażka. Nic nie są w stanie załatwić w sprawie obsługiwanego przez nich funduszu inwestycyjnego.

Data dodania: 09/08/2013

Dodał: zik

SZYBKA I PRZYJEMNA OBSŁUGA

Data dodania: 05/08/2013

Dodał: JANUSZ

Niestety też się dopiszę. Telefony komórkowe nie są odbierane... stacjonarny jest chyba tylko, żeby zapełnić miejsce na wizytówce, a jak już się pójdzie tam, to rozmowa jest nieprzyjemna...

Data dodania: 26/07/2013

Dodał: klient

Zupełny brak profesjonalizmu, moje historie związane z tą placówką brzmią jak dowcipy, jednak to smutna prawda.

Data dodania: 10/07/2013

Dodał: Marecki




Poprzednia strona    ... 8 9 10 11 12 ...    Następna strona