nie odbierają telefonów, to jakaś porażka!!!!!!!!!

Data dodania: 09/03/2018

Dodał: Sławomir

W marcu 2013 spłaciłem kredyt i nie miałem żadnych operacji na rachunku. Nikt z tego Oddziału nie raczył mnie poinformować że mam do zapłacenia jakieś koszty tego martwego rachunku. A w 2017 z W-wy dostałem wezwanie do zapłaty na ponad 600 zł !!!

Data dodania: 04/09/2017

Dodał: Jerrymat51

muszę się wypisać z tego banku bo to kpina, a jestem, w tym banku już od 2002 roku strach mnie ogarnia jak mam się wybrać do niego i cokolwiek załatwić

Data dodania: 25/07/2017

Dodał: Dzirdzis

brak dobrej łączności telefonicznej, nieżyczliwe godziny pracy, przestarzałe produkty.

Data dodania: 18/07/2017

Dodał: Jan

DWIE placówki na cały LUBLIN ????? czyżby boś zwijał sie po cichu z Lublina ,zaczynam szukać innego banku,innym radze to samo

Data dodania: 24/05/2017

Dodał: janek j



 

Niekompetentni ludzie z nikim nie można się dogadać. Mam konto z przymusu, ale obsługa internetowa kuleje, ciągłe awarie, brak informacji o środkach. Nie polecam banku, a placówka chyba najgorsza w Polsce

Data dodania: 13/02/2017

Dodał: klient

Brak możliwości kontaktu telefonicznego klienta z placówką banku.Klient NIE MA OBOWIĄZKU korzystać z usługi teleboś .W przyp.choroby pozostaje godzinami oczekiwać wysłuchując automatów na infolinie! mamy tylko wpłacić i nie zawracać głowy!Skandal

Data dodania: 20/01/2017

Dodała: Anna

Doradca klienta nie potrafi odnależć i odczytać stempla przedsiębiorstwa/Straciłem godzinę przy okienku i sprawę załatwiłem w innym oddziale bez problemu

Data dodania: 06/12/2016

Dodał: jan

truno skontaktować się z bankiem -ciągle linia zajęta

Data dodania: 25/08/2016

Dodała: Bogumiła

personel rodem z PRL , niekompetentny , niekulturalny. arogancki zeerowe zainteresowanie klientem

Data dodania: 12/07/2016

Dodała: ja




1 2 3 4 5 ...    Następna strona