Wszystkie pozytywy dotyczą sprzedaży, za którą pracownicy mogą mieć premie zadaniowe. W przypadku reklamacji te same miłe panie rozkładają ręce i za swoje błędy każą płacić klientowi.

Data dodania: 05/07/2012

Dodał: klient

Ani jedna osoba pracująca w tym oddziale nie zna procedur przepisów itd. Codziennie mówia cos innego.Najgorszy bank .

Data dodania: 02/07/2012

Dodała: martulino1

Niekompetentni pracownicy, oraz dyrekcja. Przetrzymują pieniadze. Nic nie jest na czas. Wszystko jest spóznione, pracownicy nie pamietają wczesniejszych ustaleń. Najgorszy bank w Polsce

Data dodania: 14/06/2012

Dodała: martulino

Fantastycznie w dniu dzisiejszym 08.06.2012 mamusia nie może wypłacić swojej emerytury bo trwa usprawnianie systemu. Ale pozyczki na wysoki procent na pewno w dniu dzisiejszym udzielają.

Data dodania: 08/06/2012

Dodał: Piotr

niekometentni ludzie

Data dodania: 08/06/2012

Dodał: mariano86



 

Nieustannie pracownicy zajęci czymś innym, audyt, kontrole i inne rzeczy a dla klientów zero czasu, a co najgorsze, jeśli się klient o coś sam upomina, ja np. czekam ponad 2 miesiące na decyzje w sprawie kredytu to jeszcze pracownicy mają pretensje

Data dodania: 30/05/2012

Dodała: Aleksandra

Po długim czasie posiadania konta w \"innym banku\" przypadkiem zajrzałem do gorzowskiego ddziału Bos-ia. Muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczony. Pracownicy dobrze wyszkoleni i widać, że im się chce. Brawo

Data dodania: 21/05/2012

Dodał: jestem zdziwiony

Gorzej obsługi nie spotkałem w żadnym banku.

Data dodania: 11/05/2012

Dodał: Felek

Obsługa w banku bardzo miła i profesjonalna.Wniosek na kredyt z dofinansowaniem do kolektorów słonecznych gotowy do podpisu w ciągu trzech dni.W innych bankach trwa to często przez miesiąc.Polecam Monika.

Data dodania: 01/05/2012

Dodała: Monika

miła obsługa fachowe doradctwo

Data dodania: 24/04/2012

Dodała: Dorota




Poprzednia strona    ... 14 15 16 17 18 ...    Następna strona