jeden z gorszych banków

Data dodania: 24/03/2015

Dodał: bodzio

W moim przypadku zarówno Doradca jak i Dyrektor osobiście bardzo zaangażowali się w załatwienie sprawy w Centrali, a to nie zawsze się zdarza, bo mam porównanie z poprzednich banków. Tak więc mogę polecić z czystym sumieniem!

Data dodania: 28/02/2015

Dodała: Tora

Czas oczekiwania powyżej 40 min obsługujący sami potrzebują pomocy w sprawach bankowych widać brak szkolenia, kobieta "chyba kierownik "potraktowała mnie jak ucznia siadać i czekać żenujące

Data dodania: 24/02/2015

Dodała: Skar

Od 10.45 dziś dzwonie do banku i nikt nie odbiera. Mam 16.30, straciłam już 60 zł na telefon. Jak to jest możliwe, że w ten sposób traktuje się potencjalnego klienta?

Data dodania: 29/01/2015

Dodała: Elżbieta

Jestem w pełni zadowolony z obsługi, zawsze otrzymuję komplet informacji

Data dodania: 13/01/2015

Dodał: Jacek



 

Mój kontakt z pracownikami oddziału oceniam pozytywnie. Profesjonalna i miła obsługa.

Data dodania: 29/12/2014

Dodała: Wanda

Bardzo długo czekam na połączenie telefoniczne (kilka minut) po czym okazuje się, że mam zadzwonić później...

Data dodania: 15/12/2014

Dodała: Małgorzata

Brałem kredyt na solary. Pani z obsługi nie umiała dobrać dla mnie odpowiedniej oferty, sam musiałem to zrobić bo nie potrafiła udzielić porady. Brak zainteresowania klientem po podpisaniu umowy. Nie odbierają w ogóle telefonów do banku

Data dodania: 10/12/2014

Dodał: Dob

Brak możliwości kontaktu klienta z bankiem. ZAWSZE nie ma komu odebrać telefonu. Gdy to się już stanie, potrafią po wyłuszczeniu problemu po prostu odłożyć słuchawkę (kilkakrotnie!) E-maila nie podają. Kontakt z klientem to gra do jednej bramki.

Data dodania: 04/12/2014

Dodał: asap

konkretna, uprzejma, miła,

Data dodania: 10/11/2014

Dodała: Aneta




Poprzednia strona    ... 4 5 6 7 8 ...    Następna strona