nie zawsze jest miła obsługa...

Data dodania: 01/11/2013

Dodała: Aska

Po spłaceniu kredytu całej kwoty przed terminem . Po pół roku przyszło zawiadomienie że jest niedopłata 200 zł. Szkoda słów .

Data dodania: 25/05/2012

Dodała: bea

Pracownicy skoku powinni uwzględniać, że klienci nie znają się na przepisach obowiązujących w tej kasie i cierpliwie tłumaczyć,aż do obrzydzenia,ważne powoli mówić, powolutku, aby to pojąć-proszę o to, a nie tratatata i już.

Data dodania: 29/07/2011

Dodała: Judyta

Oprocentowanie lokat jest dość dobre dla oszczędzających,mających małe oszczędności. Minusem jest nieprowadzenie lokat o zmiennej stopie procentowej,Przy wzroście oprocentowania lokat,duża strata.Mało propozycji dla klientów,MINUS!!!

Data dodania: 20/05/2011

Dodała: KRYSTKA

co się dzieje? zmiana kierownika i doradców trochę odstrasza, ufałem tym ludziom a tu jacyś nowi, a tamci gdzie zniknęli????

Data dodania: 26/01/2011

Dodał: zaskoczony



 

Opinia neutralna
placówka zamknięta
Dlaczego zostanie zlikwidowana placówka na świętokrzyskim ,chyba po to aby klient przeniósł się do reala bo tam jest bank ,a było jak w wielkiej rodzinie ,nikt ze starszych nie pojedzie do miasta

Data dodania: 13/01/2011

Dodał: krzysiek

Wiadomo, Ci co dostali kredycik kochają skok , a Ci co niedostali nienawidzą---zero obiektywizmu!!!!!! Wiecie chociaz co to ten skok? kim był Stefczyk? jaka jest idea?? no właśnie

Data dodania: 06/11/2010

Dodała: propo

podczas symulacji ret przez telefon rata okazala sie inna niz w bezposrednim kontakcie z pracownikiem

Data dodania: 28/10/2010

Dodała: rabacik

już nie ma tej placówki przeniesli sie na górną wildę. Lokal lepszy i obsługa inna

Data dodania: 20/10/2010

Dodał: xxx

Mlodsza kadra w tym oddziale to kompletne nieporozumienie. Brak kompetencji, nie potrafia udzielic podstawowych informacji.Pozytywem jest to,ze powraca stara ekipa i odrazu widac kompetencje i fachowosc.dobrze ze wracaja profesjonalisci

Data dodania: 19/08/2010

Dodał: klient




1 2    Następna strona