Brak podstawowych informacji o ofercie oraz kompetencji u jednej pracownicy biura, więcej wyczytałam w necie niż dowiedziałem się od pani w tym biurze. Szczerze nie polecam, jesli chcecie miec zagwarantowany urlop na odpowiednim poziomie.

Data dodania: 22/01/2011

Dodał: andrzej

Rzeczywiscie przemila obsluga niestety wycieczka sprzedana przez to biuro odbiegala od umowy. Nie bylo all inc za ktore zaplacono, hotel byl 2 gwiazdowy a nie 3 jak mial byc, 2 dni zabrane z braku samolotu i nikt nie chce oddac za to pieniedzy

Data dodania: 25/10/2010

Dodał: niezadowolony

Okłamywanie klientów, wciskanie wycieczek za wszelką cenę w terminie w którym nie mogliśmy pojechać. Nie polecam tego biura a w szczególności jej pracowników.

Data dodania: 08/09/2010

Dodała: Klient

brak przeplywu informacij miedzy paniami tam pracujacymi jedna proponuje promocje o ktorej druga nic niewie trzeba jezdzic kilkakrotnie zeby cos zalatwic

Data dodania: 07/06/2010

Dodał: fryzjer

Jaki neckermann?paranoja!wiecznie zmieniajace się Panie-o biurze swiadczy najlepiej(!)- posiadajace 0 wiedzy(na mnie uczyć sie nie beda!).Bylem sałym Klientem dopoki nie odeszly 2panie(swietne , znajace sie na rzeczy)-na szczescie wiem gdzie pracuja

Data dodania: 13/05/2010

Dodał: m



 

straszne rzeczy się dzieją w tym biurze. pracownicy nigdy nic nie wiedzą i podają błędne informacje. może dlatego że nie umieją się doczytać w informacjach operatora po angielsku albo po niemiecku.potem się wypierają błędów i zrzucają na innych

Data dodania: 24/01/2010

Dodała: basia

Kiepska obsługa. Czytanie z katalogu zamiast fachowej porady. Zamiast swojej oferty zaproponowali mi konkurencyjną. Dlaczego ??? nie wiem.

Data dodania: 27/12/2009

Dodał: Miro

nie mozna powiedziec ze sa profesjonalni skoro dzien przed wyjazdem dzwoni do mnie Pani z biura organizatora ze wczasu nie zaplacone a ja zaplacilam calosc miesiac wczesniej!!! totalna porazka !!

Data dodania: 31/10/2009

Dodała: Elwira

kupiłam wycieczkę do Sea Sun w dahab,ale nie mogłam skorzystać z kąpieli morskich i przez 2 tygodnie oglądałm morze z daleka, po to leciałam 3000 km? Neckermann ignoruje i lekceważy klientów

Data dodania: 20/07/2009

Dodała: teresa

Kiepski kontakt z biurem, brak terminowości, o wszystko trzeba prosić po kilka(naście) razy. Uzyskanie od nich kompletu dokumentów graniczy z cudem.

Data dodania: 17/07/2009

Dodał: Kane




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona