niezadowolony z oferty. zapłaciłem za 4 gwiazdki a na miejscu okazało sie 2 gwiazdki.

Data dodania: 18/02/2009

Dodała: Ewelina

brak poszanowania klienta

Data dodania: 09/02/2009

Dodała: ninka

taaak,jutro wyjezdżam,a wczoraj się dowiedzialam,że nn zdublowało sprzedaż i nie ma dla nas miejsca w hotelu,za który zapłacilismy latem,a dopłaciliśmy 28% w styczniu!!!!dali nam dwie godziny na decyzję,czy skorzystamy z oferty zamiennej

Data dodania: 29/01/2009

Dodała: ninka

Miałam miec pokój na morze a na umowie tak mi napisała a kod był inny ja się na tym nie znałam musiałam dopłacić 230 euro a nie wziełam więcej kasy więc oszczędzaliśmy z dziećmi nigdy więcej.

Data dodania: 03/01/2009

Dodał: Karina

Kupiłem u nie Fuertaventurę a okazał się że zarezerwowała mi Lanzarotte dopiero na lotnisku powiedzieli mi że co innego mam na biletach był koszmar na lotnisku w berlinie powiedzieli mi że to nie pierwszy taki przypadek z tą klientka. |Gdy po powroci

Data dodania: 28/11/2008

Dodał: Lech



 




Poprzednia strona    1 2 3