Ciezko sie do nich dodzwonic.

Data dodania: 19/10/2010

Dodał: niezadowolony

Jedna wielka lipa gorąco nie polecam.Brak kompetencji ze strony prowadzących sprawę a już na pewno nie dotrzymują terminów,nie miła obsługa FIRMA KRZAK....

Data dodania: 18/10/2010

Dodała: poszkodowany

obsługa placówki mniej niż zero

Data dodania: 18/10/2010

Dodał: awa

Centrala na Noakowskiego 22 a o niej chce pisać, nie jako klient a jako pracownik. Źle sie tam dzieje

Data dodania: 15/10/2010

Dodał: pracownik

Dwie szkody w obu sprawy rozeszły się szybko. Wszystko za mnie załatwiali. Nie rozumiem tych negatywów. Co do nie odbierania telefonów, to jak ktoś dzwoni na usuwanie szkód i oczekuje odebranego sygnału po 3 sygnałach to gratuluje myślenia. Jest OK.

Data dodania: 14/10/2010

Dodał: Irek



 

BRAK KONTAKTU Z KLIJENTEM NIE MoZNA SIE DODZWONIC I CO KOLWIEK DOWIEDZIEC O SZKODZIE

Data dodania: 12/10/2010

Dodał: ROMIO

mialem zdarzenie z AC i wszystko było załatwione pozytywnie

Data dodania: 12/10/2010

Dodał: bxr

Po powrocie z wakacji okazało sie że sąsiad z góry zalał sufit w łazience(pękniecie wężyka przy umywalce),to po ponad miesiacu od zgłoszenia szkody (w jego tow.ubezp.)okazuje się, że\"to nie on jest winny\".Szkoda kasy wydanej na tel do Interrisku!!!

Data dodania: 06/10/2010

Dodał: gość

Po przeczytaniu opinii na temat obslugi,bylam przerazona tym co mnie czeka,mialam wypadek z winy ubezpieczonego w InterRisk,szkoda calkowita ,samochod do kasacji i...w zasadzie zadnych problemow,dostalam tyle ile trzeba,moze nawet ciut wiecej .

Data dodania: 06/10/2010

Dodała: Maria

nie mozna sie dodzwonic..informacje sa sprzeczne..trudno dostepni dla klientów czy tez poszkodowanych

Data dodania: 06/10/2010

Dodała: Aleksandra




Poprzednia strona    ... 20 21 22 23 24 ...    Następna strona