oBSŁUGA KLIENTA BRAK SŁOW OD 9 DNI CZEKAM NA LIKWIDATORA I NIC TYLKO CISZA. ZGŁOSZENIE SZKODY TRWALO GODZ I KUPA PAPIEROW.NAJGORSZA FIRMA.

Data dodania: 04/10/2010

Dodała: JUTKA

Wielka pomyłka jeżeli chodzi o ubezpieczenia,ponad miesiac musze czekac na aneks do polisy,sume skladki i numer konta,czekam czekam czekam a placic trzeba,nie polecam nikomu

Data dodania: 03/10/2010

Dodał: artur-czuk

nie wiem o co chodzi z tym brakiem odbioru telefonu ale ja zadzwoniłem na ten numer Tel. 071 / 333 06 60 pierwszy raz i odebrała miła kobieta która faktycznie wszystko mi dobrze omówiła, ja jestem zadowolony z obsługi

Data dodania: 01/10/2010

Dodał: Daniel P`

Bardzo miła obsługa, czas oczekiwania na likwidację w normie, biorąc pod uwagę że nie jest się jedynym klientem firmy, wszystko zgodnie z procedurą którą otrzymałam. Polecam.

Data dodania: 27/09/2010

Dodała: Julia

Rozpatrywana szkoda po prawie 50 dniach nie została uwzględniona przez biuro, które zgodnie se statutem ma na to do 30 dni. Pracownicy pracujacy na infolinni są niekompetentni. A ni razu pani odbierajaca telefon nie dotrzymała słowa.

Data dodania: 26/09/2010

Dodał: Kama



 

Nikt nie odbiera i jak zwykle biurowa spychologia

Data dodania: 24/09/2010

Dodał: Piotr

Widocznie miałem szczęście w przeciwieństwie do innych osób, ale moja szkoda komunikacyjna została zlikwidowana szybko, sprawnie i w zadowalającej mnie kwocie, a oprócz małego chaosu w firmie nie mam na co narzekać. Szkodę zgłaszałem przez internet.

Data dodania: 23/09/2010

Dodał: Szkarłatny Pumpernikiel

nikt nie odbiera telefonów

Data dodania: 17/09/2010

Dodała: zuzanka

Bardzo młodzi niekompetentni pracownicy. przekraczają terminy, zaniżają kwoty odszkodowania, nie przelewają pieniędzy w ustalonym terminie.

Data dodania: 16/09/2010

Dodał: Jacek

Opinia pozytywna
placówka zamknięta
Miła i fachowa obsługa klienta W miarę szybka w działaniu

Data dodania: 15/09/2010

Dodał: lk




Poprzednia strona    ... 21 22 23 24 25 ...    Następna strona