Zaniosłam pismo o cofnięciu blokady z informacją, że pilne a oni się nie wysilili i nie pomogli mi.Tylko potraktowali jak petenta.

Data dodania: 14/05/2013

Dodała: ags

Bankomat zabrał mi kartę wraz z czytnikiem, nie zdążyłem nawet wpisać pinu. Natychmiast pojechałem do banku na Krzosa, aby wyjaśnić sprawę. Ku mojemu zdziwieniu pracownik tego banku był niekompetentny wręcz traktowała mnie jak intruza.

Data dodania: 04/03/2013

Dodał: Klient

tam się dodzwonić to graniczy z cudem!

Data dodania: 01/10/2012

Dodała: Isia

brak kompetencji pracowników i kierownictwa

Data dodania: 10/02/2012

Dodała: nina

Przekształcając konto komfort na direct byłam w banku 4 razy a mąż 5razy. Nie mozna dostać limitu debetowego mimo ze klientami banku jesteśmy 16 lat. Limit zadłużenia jest prześwietlany w BIK. To co zachwalają w internecie to bajki.

Data dodania: 02/02/2012

Dodała: ewa



 

Jaka obsługa taka ocena.

Data dodania: 05/10/2011

Dodał: :>

do europejskich placowek brakuje nam 30 lat.

Data dodania: 24/09/2011

Dodał: jacek

Przetrzymują pieniądze ! Na pieniądze z mojej lokaty miałam czekać do 1 tygodnia po czym okazało się że muszę czekać następny tydzień, przy czym pani załatwiająca mówiła że góra tydzień ! kompletna nierzetelność pracowników !!! Nie polecam

Data dodania: 18/08/2011

Dodała: beho

Zawsze tlok a jak nie ma klientow to Pani za okienkiem byla wyjatkowo niemila /odszedlem nie zalatwiajac transakcji.

Data dodania: 06/07/2011

Dodał: byly klient

Niemiła obsługa

Data dodania: 20/01/2011

Dodała: Zofia




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona