to jest bank naj gorszy w Kielcach

Data dodania: 01/06/2017

Dodała: złodzieje

obsługa bankowa nierzetelna ,wprowadzają klientów w błąd ,dając polecenia po lokacie aby pieniądze przeszły na konkretne konto samowolnie zmieniają nr konta,sytuacja powtarza kilka racy

Data dodania: 16/06/2016

Dodał: azg22h

Witam.Jestem rozczarowana rozwiazłą postawą personelu wobec klienta.To jednak bank a nie restauracja.Wizyty poza placówką banku o charakterze prac… też powinny mieć tryb sciśle służbowy.

Data dodania: 10/06/2016

Dodała: Wioletta

pracownicy tega banku parkuja swoje samochody na miejscu dla inwalidy i jeszcze maja pretensje

Data dodania: 16/06/2015

Dodała: maggi

Nie odbierają telefonu

Data dodania: 27/05/2015

Dodał: lechu



 

nie mają pojęcia co robią.

Data dodania: 02/03/2015

Dodał: rysiek

Jak zwykle mnóstwo osób, dwie otwarte kasy, po czym jeszcze jedna z nich się zamyka i klient czeka 30 min w kolejce...

Data dodania: 05/02/2015

Dodał: Michał

Starsza kasjerka bardzo nieelegancko obsługuje poważnych klientów. Jest zbyt śmiała i dziwaczna

Data dodania: 30/07/2014

Dodał: Krzysztof

obsługa miła, ale duże kolejki (albo mam taki szczęście na nie trafiać), brak telefonu, na który można się bezpośrednio dodzwonić tylko trzeba przebrnąć przez automatyczną sekretarkę

Data dodania: 14/04/2014

Dodała: Maja

Niekompetencja osób pracujących w dziale obsługi klienta. Po złamaniu nogi przebywam za granicą.We wrześniu dostałam sms o aktywacji karty Visa, a następnie telefon; w rozmowie powiedziałam, że będę w Polsce pod koniec m-ca teraz mam zablokowaną...

Data dodania: 02/10/2013

Dodała: HALINA




1 2 3    Następna strona