Brak ze strony towarzystwa jakimkolwiek zainteresowaniem Klientem. Uzasadniając tę opinię, Chciałbym zwrócić uwagę, że do tej pory nie otrzymałem druków na opłacenie skladki na trzeci filar emerytalny. Poważnie zastanawiam się nad wycofaniem wkladu.

Data dodania: 10/02/2011

Dodał: Jacek

jak trzeba było się zapisać to pani 5 razy dziennie dzwoniła, a po namówieniu mnie ani razu nikt się nie odezwał,a jak chylicie się ku upadkowi to nie można was znaleźć

Data dodania: 14/09/2010

Dodała: teresa

W lutym tego roku odwiedziłam placówkę w celu zmiany moich danych osobowych, obsługa była miła, aczkolwiek w sierpniu otrzymałam pismo z OFE i niestety na moje stare nieaktualne dane....cóż wyraźne niedbalstwo pani która mnie obsługiwała..przykre

Data dodania: 28/08/2010

Dodała: Justa

nędzny poziom obsługi ograniczający się do wiadomości z zakresu ubezpieczeń(też marnych),brak profesjonalnego podejścia do klienta(no ale to tylko Garwolin)-pracują chyba wg. powiedzenia \\\\\\\"JEŚLI NIE MOŻESZ PRZEKONAĆ KLIENTA-TO NAMIESZAJ MU W G

Data dodania: 05/08/2010

Dodał: przeciętny.

pracownik banku dzwoni z ofertą, nie chce się przedstawić, mówi tajemniczo, że może mnie umówić na spotkanie z konsultantem, na pytanie, skąd ma mój telefon, mówi "z ogólnodostępnej bazy w internecie", nie ma takiej bazy, więc skąd mieli mój nr?

Data dodania: 21/01/2010

Dodał: 6grudnia



 

Po setnym telefonie odebranym od przedstawicieli firmy nawet gdyby dawali emeryturę za darmo bym się do nich nie zapisał. Pozdrawiam tych którzy opłacają rachunki czyli wszystkich klientów

Data dodania: 07/12/2009

Dodał: solid

czekam już ponad miesiąc za umową do podpisania

Data dodania: 03/08/2009

Dodała: beata




Poprzednia strona    1 2