Chyba nie znam sklepu z gorszą obsługą klientów. Szczytem jest dział z wędlinami, gdzie pracowniczki potrafią beztrosko przez kilka minut coś tam sobie przekładać olewając czekających klientów.

Data dodania: 09/04/2010

Dodał: w

Ślamazarna, niekompetentna i mało przyjemna obsługa. Jedna z pań w kasie nie potrafi obsługiwać usługi Visa Cashback. Niby duży asortyment produktów, ale brak kandyzowanego imbiru i kardamonu w całości.

Data dodania: 01/04/2010

Dodała: dor

Opinia negatywna
okropna pani kierownik . będąc w słupsku omijajcie ten sklep .

Data dodania: 26/03/2010

Dodała: monia

Opinia negatywna
na stoisku z winami nie ma już fachowego sprzedawcy zostały same kasjerki.

Data dodania: 23/03/2010

Dodał: stały klient

Opinia negatywna
Zawsze byłam zadowolona z Bomi, aż do dzisiaj. kto odwiedza- ten wie - jajka z przeceny ustawiają tam tak, że łatwo zaczepić koszykiem. i zaczepiliśmy i kazano nam zapłacić. oczywiście kierownika sklepu nie ma. w normalnym sklepie tak się nie robi:/

Data dodania: 24/01/2010

Dodała: Magda



 

Drogo i zawsze tłum

Data dodania: 24/01/2010

Dodał: fff

Opinia negatywna
Fatalna obsługa zwłaszcza na dziale z pieczywem - szczerze odradzam jeśli nie chcecie zeby was obrażano. Skargi pozostają bez reakcji.

Data dodania: 06/01/2010

Dodała: dasa

Moja opinia jest zdecydowanie negatywna!!!! Na stoisku z warzywami na obsługę czeka się z 15 minut, nawet po tym jak sie o nią poprosi w informacji. Nawet jesli już się zjawi to i tak pozostawia wiele do życzenia. Podobnie monopol!!!!!!!!!!!

Data dodania: 26/11/2009

Dodał: Kaja

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Zanim zaczeli juz ich nie bylo, firam jest niewyplacalna, a poza tym tragedia, na polkach ogrom produktow ktorym konczy sie termin przydatnosci do spozycia, albo juz po terminie, z tego co wiem kierownictwo tez pozostawia wiele do zyczenia

Data dodania: 06/11/2009

Dodała: LEGNICzANKA

nie miła obsługa sklepu

Data dodania: 04/08/2009

Dodał: karol




Poprzednia strona    1 2 3    Następna strona