Krajowa Agencja Handlowa Społem Sp z o.o.
Tel. 022 / 532 68 08
Fax 022 / 532 68 18
Opis sieci
KAH, czyli Krajowa Agencja Handlowa „Społem”, powstała z inicjatywy Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem” (KZRSS) oraz spółdzielni z terenu całego kraju.
Jej zadaniem w 2006 roku było przeprowadzenie procesu konsolidacji sklepów Społem. Jednym z głównych zadań KAH w procesie konsolidacji jest stworzenie wspólnej centrali zakupowo-logistycznej dla sklepów Społem należących do skonsolidowanej sieci.
Rolą KAH, w ramach centrali logistyczno-zakupowej, jest m.in.:
- prowadzenie rozmów i zawieranie umów z producentami
- wprowadzenie wspólnego asortymentu i jego optymalizacja
- dokonywanie zakupów i zarządzanie magazynem centralnym
- organizowanie dostaw towarów z magazynu centralnego do poszczególnych sklepów
- wprowadzenie wspólnej strategii cenowej zwiększającej konkurencyjność sieci Społem
- organizacja ogólnopolskich promocji na rzecz sklepów Społem
- przeprowadzanie szkoleń dotyczących pracy sklepów w ramach systemu zakupowego.
KAH opracował i wdrożył strategię marketingową, której celem będzie ujednolicenie i wzmocnienie wizerunku sieci Społem, m.in. poprzez wprowadzenie jednolitej wizualizacji sklepów oraz systemu ekspozycji produktów, a także organizację i realizację wspólnych działań promocyjnych dla wszystkich sklepów należących do sieci.
KAH pełni również rolę koordynatora wszystkich działań związanych z konsolidacją sieci w poszczególnych regionach. Ponadto do zadań KAH należy również wdrożenie centralnego systemu informatycznego umożliwiającego obsługę sieci.
REKLAMA