po rozmowie telefonicznej i obietnicy ze strony doradcy o przesłaniu materiałów (odnośnie których toczyła się rozmowa) minęły 2 tygodnie i do tej pory nic nie otrzymałem. Tak się nie traktuje klienta!

Data dodania: 21/03/2010

Dodał: zawiedziony

zapominają o obietnicach

Data dodania: 11/01/2010

Dodał: kris

WAGA - zlewka dla klienta ktore juz maja u nich na infolinii dla klientów - ciagle nie maja internetu - lokata 5.25 a jak zalozysz np w Open finance ( tez ich firma i lokata tez w Noble Banku ) to juz masz 5.65 - fajnie co ... czyli lepiej nie byc

Data dodania: 25/10/2009

Dodał: BB

brak kompetentnych doradców!!!!

Data dodania: 09/07/2009

Dodała: ockl1

Założenie konta nie jest natychmiastowe-dokumenty podpisane we W-wiu jadą do W-wy,co trwa kilka dni!!! Transakcje telefoniczne lub osobiste po wczesniejszym umówieniu z doradcą (mój czas!), brak bieżącego wglądu internetowego do konta

Data dodania: 06/05/2009

Dodał: zawiedziony



 




Poprzednia strona    1 2 3