Polecam i bank, i oddział, obecnie Getin Noble Bank. Obsługa bardzo dobra, korzystałam z lokaty na start, zrozumiałe zasady, dobre warunki.

Data dodania: 03/02/2014

Dodała: Hania

Bardzo profesjonalne podejście do Klienta. Narzekają ci, których nie stać na to, żeby stać się Klientem Noble Bank. Zawsze mają czas i serwują pyszną kawę (oraz dobre produkty bankowe). Polecam.

Data dodania: 02/02/2014

Dodała: Klient z Katowic

Czy ktoś w tym banku odbiera telefon ???

Data dodania: 29/07/2013

Dodała: Basia

Rozmowa trwała ok.40 min.zostały ustalenia. Po wydrukowaniu umowy było totalnie co innego.3 razy rzekomo dokonywano korekt, aż wreszcie podziękowałem za usługę i wyszedłem.

Data dodania: 26/06/2013

Dodał: Jan

Opowiadają tylko rzekomo dobrych stronach inwestycji, natomiast podsuwają do podpisu całkiem co innego.

Data dodania: 14/04/2013

Dodał: Bogusław



 

Od kilku dni oczekuję na kontakt private bankiera. Mimo interwencji z centrali! Zero kontaktu, choćby telefonicznego.

Data dodania: 09/11/2012

Dodała: Barbara

nieprofesjonalna obsluga

Data dodania: 18/01/2012

Dodała: klient

Nastawieni na zysk. Nie interesuje ich zupełnie dobro klienta. Odradzam stanowczo, w . Za naukę zaplacilem kilkadziesiat tys. - ty juz nie musisz.

Data dodania: 26/10/2011

Dodał: Andrzej

Okropny personel nigdy nie można zastać dyrektora ani osoby jej zastępującej jedną sprawę załatwiam miesiąc

Data dodania: 27/09/2011

Dodała: kasia

Draaammmaaat, niekompetencja, nikt nic nie wie, nikt w niczym nie możne pomóc BANK DNO przez duuuże D

Data dodania: 14/09/2011

Dodała: plaża




1 2 3    Następna strona