Jedna z Pań bardzo niemiła. Klient ma poczucie winy,że kupuje coś poniżej 100 zł. Czułam się bardzo niekomfortowo. Byłam tam pierwszy i ostatni raz.

Data dodania: 15/12/2017

Dodała: Ala

Najgorsza obsługa z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia.

Data dodania: 30/11/2015

Dodała: ...

wchodząc do sklepu stacjonarnego chciałabym zobaczyć zawieszkę z rubinem... jakież było moje zdziwienie, gdy wysepcjalizowana sprzedawczyni powiedziała, że nie mają biżuterii z rubinami. odradzam

Data dodania: 20/04/2015

Dodała: martekpucka

Panie pracujące w tej placówce są nieprzyjemne i brakuje im kultury. Nie mają pojęcia o ofercie własnego sklepu... Jedna z nich powiedziała, że nie mają nic takiego...

Data dodania: 21/12/2014

Dodała: Majk

słaby wybór, niemiła obsługa

Data dodania: 23/12/2013

Dodała: anna



 

Specjalne zamówienie zakończyło się przekroczeniem terminu i próbowaniem wciśnięcia mi biżuterii ze skazą widoczną gołym okiem na kamieniu.

Data dodania: 29/05/2013

Dodała: wisienka

Ok. 2 lata temu kupiłam srebrne kolczyki,niestety okazało się,że jeden z nich na pewno nie miał srebrnej zatyczki

Data dodania: 18/12/2010

Dodała: marta

NEGATYW!!! Pierścionek, który kupiłam w tym salonie po pół roku pękł.. :( Oddałam go do naprawy i po 2 tygodniach "serwis" stwierdził, że taka wada nie podlega reklamacji. Polecam salony Apart-lepsza jakość i konkurencyjna cena.

Data dodania: 24/06/2009

Dodała: Agnieszka

Mąż wstąpił tam z zamiarem zakupienia zegarka dla swojej matki,co uczynił.Niestety obsługująca tam Pani nie mogła długo przerwać swojej prywatnej rozmowy telefonicznej...Być może wymarzyła / założyła sobie bardziej elegancką klientelę ? To jest SZOK

Data dodania: 13/04/2009

Dodała: Beata