niestety negatyw. personel siedzi w tej placówce jakby " za kare". klient który chce zrobic zakupy chwile przed zamknieciem sklepu jest traktowany jak intruz. zdecydowanie negatyw!.

Data dodania: 11/02/2012

Dodał: magik

beznadziejna obsluga ... poszedlem kiedys dobrac sprzet do laptopa aby mi doradzili , to powiedzili abym sobie poszukal na stronce prolina tego co potrzebuje SKANDAL !

Data dodania: 03/02/2012

Dodał: ilek

Odradzam Proline wszystkim. Obsługa miła jak się kupuje gorzej jak chce się coś zareklamować. Jakieś półtora roku temu miałem z nimi problemy. Szkoda nerwów i pieniędzy.

Data dodania: 20/10/2011

Dodał: Marek

Zamiast trzech zamówionych jednakowych otrzymałem po tygodniu trzy różne, w tym jedna w opakowaniu innego typu obudowy. Po jej wyszarpaniu z pudełka (inaczej się nie dało jej wyjąć)okazało się, że jest używana.Fatalny kontakt ze sprzedawcą.

Data dodania: 30/09/2011

Dodał: pspszymiszów

Opinia negatywna
słaby punkt obsługi

Data dodania: 14/09/2011

Dodał: Cziko



 

Dzisiaj bylem odebrac chlodzenie do mojego komputera ktore wrocilo z gwarancji oddajac sprawny komputer tylko do wymiany chlodzenia otrzymalem niesprawny, komputer wogole sie nie wlaczal. To nie sa jedyne przeboje z "serwisantami" z tego sklepu...

Data dodania: 19/08/2011

Dodał: wilu666

nie mozna sie dodzwonic do nich :/

Data dodania: 26/04/2011

Dodał: casann

na poczatku wszystko super mily pan ktory wydawalo by sie dobrze radzi jak przyszlo co do gwarncji to był bardzo niemiły

Data dodania: 24/02/2011

Dodała: ANIA

Moja ocena placówki przy Kazimierza Wielkiego 7 we Wrocławiu jest zdecydowanie NEGATYWNA! W skali od 0-10 musiałbym zejść poniżej skali żeby odzwierciedlić poziom i kulturę obsługi klienta. Niech się szefostwo zastanowi kogo zatrudnia! WSTYD!

Data dodania: 31/01/2011

Dodał: Rozczarowany

Niemila i zarozumiala obsluga (wydaje im sie, ze to klient jest dla nich a nie odwrotnie)

Data dodania: 25/01/2011

Dodał: Thal




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona