Pracownicy niemili, słaba jakość obsługi, brak chęci do udzielenia pomocy, w przypadku akcji serwisowych odmawiają przyjęcia produktów. Jeśli nie kupujesz nowego komputera nie jesteś traktowany jak klient.

Data dodania: 18/04/2012

Dodał: Michał

Ci ludzie nie maja pojęcia co sprzedają, nie są chętni do pomocy, ogólnie zero zainteresowania klientem i nie da się dodzwonić do sklepu.. Jakaś masakra...

Data dodania: 16/03/2012

Dodała: Ja

W salonie brakuje kogos do kierowania a widze ze osoby odpowiedzialne za kierowanie sklepikiem zmieniaja sie tam jak skarpetki co chwila jest ktos nowy

Data dodania: 29/08/2011

Dodał: Gates

Sprzedawcy nie sa zapoznani z produktami ktore sprzedaja. Czasami mam wrażenie,ze wiem wiecej od nich. Oprocz tego nie da sie dodzwonic do sklepu.

Data dodania: 04/08/2011

Dodała: Cykoria

Opinia negatywna
placówka zamknięta
nie wiedząc co mam z tym zrobić poszlam spytać się do tego ispota czy da się to naprawić powiedzieli że nie i musze kupić nowy. nie dalam za wygraną i popytalam się znajoych co zrobić i w manhatanie naprawiono mi niedziałający przycisk!!!!

Data dodania: 06/07/2011

Dodała: Fanka Apple



 

Opinia negatywna
placówka zamknięta
uwielbiam marke apple posiadam 3 ipody iphona i macbooka i bardzo te produkty polecam. Jednakże obsługa w ispocie w gdańsku totalnie mnie załamała . Jeden z ipodów po 5 latach użytkowania (ipod classic 80gb) lekko się popsuł ..

Data dodania: 06/07/2011

Dodała: Fanka Apple

Nikt nie raczy odpowiedziec na maila , nie wiadomo kiedy bedzie towar i wogóle nic nie wiadomo.Nie rozumiem po co oni pracuja .

Data dodania: 04/07/2011

Dodała: zosia

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Z takim brakiem profesjonalizmu i kompetencji ze strony sprzedawcy dawno się nie spotkałem.

Data dodania: 12/02/2011

Dodał: Marcol

nie sposób się skontaktować telefonicznie, na ogół jets to głuchy telefon

Data dodania: 08/02/2011

Dodała: Rata

Opinia negatywna
placówka zamknięta
Nie pamiętam kiedy ostatni raz spotkałem się z tak fatalnym podejściem do klienta. Zupełny brak kompetencji i profesjonalizmu ze strony sprzedawcy.

Data dodania: 02/02/2011

Dodał: Marcol




Poprzednia strona    1 2 3 4    Następna strona