Uwaga do sklepu ISPOT Plac Unii w Warszawie chyba dotarła \"DOBRA ZMIANA\" personel nie przestrzega własnego regulaminu odnośnie reklamacji i polskiego prawa. Co gorsza nie zna podstawowych praw konsumenta. NIE JEST TO OBSŁUGA PREMIUM.

Data dodania: 29/03/2017

Dodał: Winterfresh74

Straszna obsługa jeśli chodzi o serwis ISpot na Marszałkowskiej w Warszawie .Tydzień po oddaniu Iphona do naprawy zero kontaktu z serwisem . W statusie naprawy oczekuje na kuriera a oddawałem osobiście . Po 7 dniach w statusie wychodzi brak urządzeń

Data dodania: 29/03/2015

Dodał: Andrzej 1978

Serwis na miejscu 123 zł. Diagnoza uszkodzenia iphona 99 zł lub koszt naprawy na poziomie 75 % nowego sprzętu, który nie będzie nowy. Naprawa od 4 do 14 dni.

Data dodania: 08/09/2014

Dodał: Przemek

Przy problemie z obsługą systemu komputera (kilka dni po zakupie) nikt z pracowników nie umiał mi pomóc. Najpierw mnie unikano, a po ponad godzinie prób, problem w 3 min. rozwiązał przypadkowy inny klient...

Data dodania: 07/04/2014

Dodał: Grzegorz

Niemiły personel; negatywne rozpatrywanie reklamacji...

Data dodania: 19/12/2013

Dodała: Duduś



 

Sprzedali mi iPhone 5c nie informując, że telefon ma zabezpieczenie z PLAY uniemożliwiające korzystanie z niego w innej sieci komórkowej. Przez dwa dni nie mogłem z niego korzystać, bo podejrzewałem, że w T Mobile wydali mi złą kartę sim...

Data dodania: 23/11/2013

Dodał: Sławek

Zdecydowanie nie polecam obsługi sklepu iSpot Silesia Katowice. Za 2500 zł sprzedali mi telefon z sim lockiem nie informując mnie o tym. Początkowo podejrzewałem operatora sieci, że wydał mi nieaktywną kartę nano sim. Dwa dni trwało jego usunięcie.

Data dodania: 18/11/2013

Dodał: Sławek

Panowie w salonie wcale nie służą pomocą, na pytanie czy dostanę iPhone 5s otrzymałam odpowiedź, że na ten moment i, że jak będą to będą. To już nie pierwszy raz kiedy potrzebuję informacji i ich nie otrzymuje.

Data dodania: 30/10/2013

Dodała: G.

Po 40min, dowiedziałem się, że nie mogę kupić iPhone 5 w play, bo limit na firmę jest wyczerpany... poszedłem do salonu play i załatwili mi temat od ręki...

Data dodania: 22/06/2013

Dodał: Robert

Ja też miałem wrażenie, że wiem więcej na temat oferowanych produktów od obsługującego mnie Pana :) Wręcz czułem się zakłopotany, bo jak mu powiedzieć, ze gada głupoty?

Data dodania: 04/06/2013

Dodał: AP




1 2 3 4    Następna strona