Duży + dla Panów z ispot-a. Męczyłem się z ustawieniem modemu 3 dni a oni pomogli mi uporać się z tym problemem w 10 min.

Data dodania: 06/04/2010

Dodał: Bolo

Nie mają pojęcia o produktach, które sprzedają...

Data dodania: 01/03/2010

Dodała: MK

Zawsze chętni do pomocy. Widać, że mają sporą wiedzę.

Data dodania: 20/02/2010

Dodała: Marek

Dodzwonić się do sklepu graniczy z cudem !!! - mam wrażenie że sklep został zamknięty

Data dodania: 04/02/2010

Dodał: KK

Sprzedawcy oceniają ludzi `spod łba' i raczej nie są skorzy do udzielania informacji, nawet na temat popularnych już od jakiegoś czasu iphone'ów.

Data dodania: 31/01/2010

Dodał: ae



 

Wczoraj odwiedziłem ispot obsługa troszeczkę zajęta, rozbiegana jak muchy w latarce jednak w końcu kiedy nie było juz dużej ilości klientów pomogli mi z moim macbookiem pro zakupionym w angli. Dzieki nim mam spowrotem swoje zdjęcia :)

Data dodania: 31/01/2010

Dodał: Hakuro

bylam tam w grudniu i 15 minut stałam i szukałam teczki do macbook a ekspedienci byli zbyt sobą zajęi żeby zainteresować się klientem !!Wyszlam wkurzona !!

Data dodania: 02/01/2010

Dodała: ania

Niemiła obsługa. Traktują klienta jak dzieciaka. Pokazują ipod touch 1 lub 2 gen i mówią, że to jest 3gen. Nie dają możliwości przetestowania produktu (ipod touch 3gen).

Data dodania: 01/11/2009

Dodał: P

Bardzo niemiła obsługa. Ilekroć jestem w "salonie", mam wrażenie, że przeszkadzam sprzedawcom. Jak już o coś pytam, to otrzymuję zbywające odpowiedzi. Zgraja młodych, niewychowanych ludzi, którzy klienta mają gdzieś. Nie musisz, nie idź tam!

Data dodania: 26/09/2009

Dodał: bp

Galeria jest zatłoczona zawsze - to jej minus. W głowie kręci się od świateł i ilości sklepów, a także ludzi i gorąca.

Data dodania: 13/06/2009

Dodała: Rose




Poprzednia strona    1 2 3 4 5    Następna strona