Osobiście oceniam ten serwis jako dno i wodorosty,Już niżej nie da się upaść ale oni jednak potrafią niżej.Chamska obsługa, próbowała mi z rąk wyrwać fakturę na podstawie której należała mi się naprawa pogwarancyj

Data dodania: 18/11/2016

Dodał: mario31@poczta.onet.pl

Telefon naprawiony w niecałą godzinę i działa idealnie. Duży plus za wyrozumiałość dla Pań, ponieważ byłam świadkiem wizyty pewnego Pana, któremu wszystko na świecie przeszkadza, a najbardziej to, że telefon który odebrał nie był naładowany na full.

Data dodania: 17/11/2016

Dodała: Poznań

Kompletna amatorka, tlefon dostałem po 2 godzinach przywrócony do ustawień fabrycznych, i oczywiście problem pozostał.... zresetować telefon to ja sobie też umiem sam.

Data dodania: 03/11/2016

Dodał: Maciej Lumia 950 XL

Adres e-mail na stronie NIEAKTUALNY, liczne próby dodzwonienia się na podany numer telefonu BEZSKUTECZNE. Co to za firma!

Data dodania: 27/10/2016

Dodał: Zdzisław

Byłem u nich ze zbitą szybką aparatu w S7 z mojej winy:)(reszta ok),Pani przez telefon powiedziała,że to koszt ok.270zł ponieważ trzeba wymienić całą tylną klapkę,ok myślę..Po przybyciu na miejsce okazało się,ze wymiana klapki kosztuje już 500zł!!!

Data dodania: 26/10/2016

Dodał: Irek



 

Bardzo szybko i miło.

Data dodania: 05/10/2016

Dodała: Poznań

Wielka szkoda, że przeczytałem opinie po naprawie u nich! Oddałem Samsunga do naprawy prawie sprawnego-nie działał tylko przycisk WSTECZ i MENU a odebrałem całkowicie niesprawny,bez życia! Odmowa naprawy gwarancyjnej z powodu NIBY ingerencji cieczy

Data dodania: 19/09/2016

Dodał: Wkurzony, wyrolowany klient

Zdecydowanie odradzam serwis mTell w Rzeszowie ! Obsługa pokazuje jak daleko ma klienta zwyczajnie go olewając.Oddałem do naprawy gwarancyjnej smartfona to mi anulowali gwarancję twierdząc, że był zalany - a zalany NIE był !

Data dodania: 16/09/2016

Dodał: Andrew

Bardzo szybka naprawa w niecała godzinę. Obsługa ale przede wszystkim Pani w blond włosach bardzo miła. Polecam.

Data dodania: 16/08/2016

Dodał: zbyszko1979

Po tygodniu użytkowaniu ( po naprawie ) tabletu ponownie pęknięty ekran dotykowy. Tablet po naprawie był używany tylko w etui ochronnym i delikatnie ( ani razu nie spadł ani nie był uderzony ). Taka jakość części zamiennych !!! Jestem rozczarowana

Data dodania: 12/08/2016

Dodała: klient




Poprzednia strona    1 2 3 4 5 ...    Następna strona