Odebrałem router po tygodniu. Powiedziano mi, że nie da się naprawić i kazano sobie zapłacić "za sprawdzenie i zresetowanie" 35 zł.

Data dodania: 27/09/2017

Dodał: Niezadowolony

Zaniosłem do naprawy router. Kazali mi dzwonić i pytać, czy już naprawili. Po 7 dniach! i trzech telefonach dowiedziałem się że nie da się naprawić. Kazali mi zapłacić 35 zł za sprawdzenie, a nawet go nie rozkręcili! Tylko resetowali. NIE POLECAM!

Data dodania: 27/09/2017

Dodał: Henryk

jedno naprawione a drugie pęknięte...... obsługa katastrofa....:/

Data dodania: 02/08/2017

Dodała: Ona

Fachowcy robili wszystko, ażeby moją nokię E51 uśmiercić i im się udało. Zepsuli office w ogóle nie łączy, zepsuli VOiP-a, nie można zarejestrować o rozmowie można jedynie pomarzyć!. Zepsuli Wi-Fi nie ma internetu wzięli sporo forsy za naprawę!!!!

Data dodania: 02/07/2017

Dodał: marco

Niemiła obsługa, brak kultury osobistej.

Data dodania: 30/05/2017

Dodała: małgośka



 

pisałem do nich maila i dostałem odpowiedź, że serwis został zamknięty i nie mają w planach otwarcia nowej placówki

Data dodania: 20/02/2017

Dodał: Anonim

pisałem do nich maila i dostałem odpowiedz, że serwis został zlikwidowany i nie mają w planach otwarcia nowej placówki

Data dodania: 20/02/2017

Dodał: anonim

Byłem tam dzisiaj (13.02.2017). Punkt jest zamknięty, w środku trwają prace remontowe. Na zewnątrz ani w internecie nie ma żadnej informacji czy punkt zlikwidowano, przeniesiono czy tylko trwa renowacja. To nie jest standard porządnej firmy.

Data dodania: 13/02/2017

Dodał: Antoni

Rewelacja. Profesjonalizm i kompetencja. Polecam

Data dodania: 04/02/2017

Dodała: Dagmara

Fatalne podejście od klienta, na dzień dobry Pan nie chce uznać mi gwarancji po wymianie zdań w końcu uznają mi gwarancje ale warunkowo śmiech po prostu.Po 3 dniach pani dzwoni i mówi,że nie uznają gwarancji pęknięta szybka wew.i że to nibymoja wina

Data dodania: 16/01/2017

Dodał: sss




1 2 3 4 5 ...    Następna strona