Bardzo zła obsługa klienta. Podejście do klienta jakby łaskę robili.

Data dodania: 29/03/2015

Dodał: matraf

W punkcie obsługa i naprawa to porażka. Na kierunkowany serwis żeby naprawiać poza gwarancją.

Data dodania: 26/03/2015

Dodała: MAGDA

Żenada. Obsługa rodem z prl-u. Zamulona kobiecina za ladą i cwaniaczkowaty - właściciel.

Data dodania: 23/03/2015

Dodała: Anna

Tel. naprawiany trzykrotnie na kłopoty z załączaniem. Przy ostatniej reklamacji zarzucono mi samodzielną naprawę i uszkodzenia na płycie głównej, po rozmowie tel. dowiedziałem się, że wyrwałem sobie celowo gniazdo baterii...

Data dodania: 18/03/2015

Dodał: NOKIA

Trzeba stwierdzić fakt, że serwis samsunga lepiej obchodzi się z klientami. Moja żona odbierając telefon z serwisu samsunga otrzymała igiełkę, a ja swój z serwisu noki - brudny i porysowany. Nie polecam!

Data dodania: 17/03/2015

Dodał: blumek



 

Drugi oddany z uszkodzonym przyciskiem wyłączania, naprawiony, sprawdziłem zgodność baterii i śrubek - wszystko ok; zadowolony odszedłem, jak się okazało w domu, z pękniętą obudową=brak gwarancji dalej.

Data dodania: 15/03/2015

Dodał: Henio

Jeden telefon oddany do naprawy z powodu zawieszania się, po tygodniu teoretycznie naprawiony; odebrałem, okazało się, że dalej jest jak było przed serwisem. Po sprawdzeniu; brak śrubek, wiec gwarancja nie ważna; ok, mój błąd, nie sprawdziłem.

Data dodania: 15/03/2015

Dodał: Henio

Moja NOKIA LUMIA 925 już 5 raz idzie do serwisu :-( non stop to samo się dzieje, a oni piszą co rusz co innego!

Data dodania: 01/03/2015

Dodała: marta

chciałem naprawić nokie kłamali że pasek główny do wymiany i 450 zł powiedzieli ,ps to może pan nie odbierze telefonu to powiedziała Pani co obsługuje zapŁaciłem 25 za ekspertyzę a okazało się ze jeden kabelek był odlutowany NIE POLECAM

Data dodania: 24/02/2015

Dodał: dupek

Zamknięte. Pusty sklep. I żadnej informacji. To lekceważenie klienta

Data dodania: 17/02/2015

Dodał: Tadeusz




Poprzednia strona    ... 5 6 7 8 9 ...    Następna strona