DZIŚ BYŁAM ODDAĆ TELEFON DO NAPRAWY I MUSZE PRZYZNAĆ ŻE PAN Z OBSŁUGI BYŁ BARDZO MIŁY A CO DO OPINII SERWISU (USŁUGI) TO OKAŻE SIĘ KIEDY TELEFON ODBIORĘ .

Data dodania: 13/05/2013

Dodała: NAT

Staralem Sie z nimi skontaktowac przez terlefon 3 dni z rzedu zero reakcji

Data dodania: 30/04/2013

Dodał: Piter

miła i profesjonalna obsługa

Data dodania: 10/04/2013

Dodała: Marta

Już 3 razy w naprawie XT615.1-raz uszkodzenie usunięto. 2-raz (aparat fotograficzny nie zapisuje i blokuje telefon-losowo) nie stwierdzono usterki. 3-raz ponownie to samo-wgrano nowy software. Po dwóch dniach usterka ponownie zaistniała. Super serwis

Data dodania: 28/03/2013

Dodał: Tom

Słaba obsługa, co innego można się dowiedzieć pod numerem telefonu firmy a co innego na miejscu. Wszystkim Odradzam

Data dodania: 28/02/2013

Dodał: Cziko



 

Nie chcieli przyjąć Samsunga na gwarancji ponieważ dowodem zakupu nie jest faktura. Wg. nich w 2012 wprowadzono taki przepis. Tylko ktoś tu pisał że już wcześniej też tak go zbyli. A dlaczego? Co to jest? Serwis tylko dla firm?!

Data dodania: 16/02/2013

Dodał: Chris

NIEMIŁA OBSŁUGA, DIAGNOZA 25ZŁ, MASAKRA. NIE POLECAM.

Data dodania: 15/02/2013

Dodał: TYTUS

podany numer telefonu jest po prostu nieaktualny

Data dodania: 12/02/2013

Dodał: ponury

Telefon miał być oddany po max 2 tygodniach. Oddali go po miesiącu. Pochodził 2-3 miesiące i padł. OMIJAJCIE TEN PUNKT.

Data dodania: 09/02/2013

Dodał: Sabastek

Pytałem o prostą rzecz - wgranie nowego dzwonka do telefonu - nie zajmują się tym! To czym?!

Data dodania: 24/01/2013

Dodał: Frank N. Stein




Poprzednia strona    ... 3 4 5 6 7 ...    Następna strona