Wymiana wyświetlacza w Samsungu galaxy s7edge(1300zł), tel zakupiony w sierpniu, w pazdz. Oddany do naprawy. Naprawa ponad miesiąc. Po 2tyg spuchla bateria, a po 3miesiacach szare poziome pasy na wyświetlaczu. Nigdy więcej!!! Nie polecam!!!

Data dodania: 26/02/2017

Dodała: Marlena

jak się okazało wymiana wyświetlacza nie miała sensu w moim Mate 7.CCS Piaseczno za zgodą producenta zaproponowali mi wymianę na Huawei Mate 8. I to się nazywa profesjonalizm.omijajcie ten serwis z daleka.

Data dodania: 26/02/2017

Dodał: piter

nie polecam nikomu omijajcie ich z daleka.naprawiali mojego mate 7 2 tygodnie i odesłali telefon nienaprawiony twierdzac ze nie widzą wady.Dopiero CCS Piaseczno uznał reklamację i wymienił wyświetlacz. Olewatorstwo.Dno,omijać,brak monitu

Data dodania: 01/02/2017

Dodał: piter

Serwis sony stwierdził uszkodzenie gniazda micro usb koszt 150zł serwis w Lublinie oszacował kwote wymiany na 80 zł po odbiorze telef. nie ma mozliwosci włączenia telefonu(WSZYSTKO USZKODZONE RAZEM Z PŁYTĄ GŁ NAWET BRAK GLOSNIKA)Nie polecam.

Data dodania: 17/04/2016

Dodał: Bimbek

oddalem telefon samsung galaxy S4 do naprawy (uszkodzony guzik od wlaczania telefonu)czesc ta miala zostac wymieniona koszt 60 zl...po naprawie okazalo sie ze zostala wymieniona plyta glowna a telefon nie czyta zadnej karty sim obsluga negatyw

Data dodania: 16/04/2016

Dodał: nie zadowolony klijent



 

Odebrałam telefon w gorszym stanie niż oddałam!! Miała to być 3dniowa naprawa wyświetlacza, która trwała 3tygodnie. Później okazało się, że zepsuli mi antenkę odpowiadająca za połączenie z wifi, a na koniec stwierdzono, że zepsuta jest płyta główna.

Data dodania: 24/03/2016

Dodała: z

Nie odbierają telefonów i pod byle zmyśloną winą klienta odmawiają napraw gwarancyjnych. Potem każą podpisać odbiór, bez informacji o nienaprawieniu. Pomimo tego CCS w Piasecznie ul. Puławska 40a wykonał naprawę gwarancyjną bez uwag. Nie polecam!

Data dodania: 16/01/2016

Dodał: anty bolszewik

Oddałem do naprawy tablet. Po naprawie która trwała jeden dzień ( w firmie REGENERSIS) trzymali tablet u siebie jeszcze pięć dni zanim go przekazali do punktu docelowego (salon Plus). Dwa tygodnie czekam na sprzęt.MAKABRA

Data dodania: 21/12/2015

Dodał: remik

Niekompetencja, niemiła obsługa, przykro, że samsung rekomenduję taką firmę...

Data dodania: 20/02/2015

Dodał: karlos

Zdecydowanie nie polecam!! Ja tam już na pewno nie wrócę, po tym co zrobili z mojego telefonu.

Data dodania: 18/02/2015

Dodała: aga




1 2 3 4 5 ...    Następna strona